"You can run, but You cannot hide!...". Ma végre meglett a Prága LHN második CDje, amit elrontottak, és helyette a Milánóit adták ki. Ekkora blamázst! Hogy Dave azt énekli a Prága CDn hogy Let's sing Milan! Ja, aki nem értené: Dave=Depeche Mode, LHN=Live Here and Now. Amúgy jó ötletnek tartom, hogy minden turnéállomáson felveszik a koncertet és mindenki megveheti azt a koncertet, amelyiken ott volt, vagy azt hallotta hogy jó volt. A pesti felvétel eléggé közepes alatti lett, de a prágai... az eddigi legjobb: tere van a hangszereknek, remek a mastering, a közönséghangok a helyükön vannak. Ma éjjel lejön a budapesti koncert kalóz DVDje, amit vagy 5 kamera anyagából vágott össze valami időmilliomos, akinek itt köszönném meg a közmunkáját :) De ez már a holnapi este programja lesz :)

 A nyomottnap nem azt jelentette sajna hogy reggel nyomtam valakit, vagy esetleg fekvőtámaszkodásra adtam volna a fejemet, hanem az időjárást. Egész nap éreztem, de ezzel ahogy láttam nagyon nem egyedül voltam. Hiába, valahol mindenki időjárásalapú hangulatember.

 Mivel nincsen saját DM fotóm s az időjárást sem szoktam igazán fotózni, így bajban vagyok rendessen a mai fotóval, hisz a géphez se nyúltam pár napja. Így jöjjön egy kis tavaszváró fotó, mely rekkenő napsütésben a jeges balcsit mutatja meg. Szép, szakadozó felhők, tiszta levegő miatt élesen látható Badacsony és szemnek kedves partvonalvezetés. Hívogató nyugalom, idilli magány a rokon érzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr91389637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása