Ez az elhatározása és konklúziója a mának. Kell keresni egy napot, a hűtőt az ágy mellé vontatni, a kacsát az ágy alá cuccolni és elkezdeni. Nem felkelni, nem bekapcsolni gépet és nem keresni hogy hova van eldugva a néma mobilteló. Mert kell egy nap fullos nyugi.

Főleg egy ilyen nap után....a nyelvem is kilógott mikor késve tán, de visszaértem a melóhelyre. Sőt még várt egy-két apró befejezedmény is. De a mai nap csúcs az egy porcica volt ( sivár egy nap, mi? :) ). Nadenade! Ez nem egy mindennapos, szokványos, mindenki által ismert számítógépben nevelt kisállat volt, hanem egy ritkaság. Ritkasága albinó mivoltjában lakozik: hófehér volt a kicsike. Be kell vallanom, nem voltam egy túl ragaszkodó gazda: egy megcsodálás után máris szélnek eresztettem a szó szoros értelmében.

 Jazz...ismét-újra-megunhatatlanul. Egy hét múlva ilyenkor már fürdök ismételten ezen élvezetek dallamos habjaiban. Remek jazzistákat hallgathatok, köztük nagynevű külföldi vendégművészeket is. Már várom is nagyon. Persze fotózok is, hiszen kell az alapanyag: október 9én a HSMKban a JazzFesztivál egyik szünetében kb 22.00kor nyílik meg az emeleti nagyaulában jaZZanatok című egyéni kiállításom. Ismét egy olyan kiállíás ami próbál több élményt nyújtani, mint egy egyszerű, falra felaggatott képsor. 

Ja, ez meghívás volt mindenki számára (gyk: tettem egy visszautasíthatatlan ajánlatot)!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr311343120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xwomen 2009.08.28. 07:50:35

jujjj, de jo, mert ha veletlenul nem tudnad en is szeretem a jazz-t, ugyhogy gratula a kiallitasert, es turelmetlenul varom a fotokat, amik keszulni fognak es a kiallitotakrol is.

ph0t0 2009.08.28. 08:09:04

@xwomen: amig ott leszek a napifoto minden bizonnyal jazzes lesz. A kiallitasra a meghivot pedig tegnap mar igy "postaztam" :)
süti beállítások módosítása