Jó kis nap volt, és még hol a vége! Remélem nagyon közel, merthogy a tegnap bűne rám szakadt, de az Élet igazságot is próbál kicsit tenni. Már amikor sikerül neki, mert éppen belefér a munkaidejébe, mert az tuti hogy nem szokott túlórázni.

Szóval, reggel arra ébredek, hogy alig bírok nyelni szinte, valszeg tegnap "ráfáztam". Két pohár kakaó után már javul a helyzet, bent a cégnél 3 pohár tűzforró teát letoltam (bár rühellem torokégető forrón). Ebédnél bepróbálkoztam egy kis erőspaprikával, ami javított a helyzetemen. Most forró tea és pálinka között vacilálok, a pálesz áll nyerésre, merthogy az gyorsabban készen van :)

Nézzük a nagy egyensúly túlpontját :) Tök jól elbeszélgettem IRL kedves havernémmel, aki szintén Londont vette be, de neki másfél hónapja volt rá...Brühühüüü...én is akarok annyit ott :) Ő teljesítette egy régesrégi ígéretet, hiszen van akinek a számítógépjavítást kizárólagosan természetben vagyok hajlandó fizettetni. Így hát kaptam tőle saját keze által egy olyant, hogy nagyon jó volt. Rebarbarás sütemény, mielött bárki másra gondolna. Ámde a nap meglepetését egy másik kedves haverném okozta, aki felhívott, hogy csinált nekem valamit, amit ne értsek félre. Hát a süti tetején lakozik őkelme kézimunkájának eredménye. Most ezen mit ne értsék félre? Aki érti, ossza meg velem.

Én már csak egy teát akarok. Főzzön már nekem valaki egyet :(

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr641337942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása