Folyt köv, akár így is zárhattam volna a tegnapi postot. Szóval a ma történései: átöltözés a kocsiban (ugye de jó ha van az embernél törölköző+váltócucc?), eszem-iszom, majd araszolás kifelé a parkolóból abban a városban, ahol a kresz jobbkézszabályát azonnal felülírja bunkóság és az egyéni felsőbbrendűség. Araszolás a Fogarasin a Kerepesi sarokig, majd dilemma: Hungária körút és Lágymányosi híd, vagy Keleti és Erzsébet híd. Elöbbi benézésre dugónak tünt, így a B verzió győzött. Bejött, simán kiértünk a városból. Még a kezdeti araszolgatáskor elállt az eső, meg is jegyeztem hogy most miért nem esik, ha akkor esnie kellett? "Nem kellet volna, köpködni a földre" ezt már tudhattam volna régóta a Tankcsapdától, merthogy szinte végig esett Kanizsáig az eső. Ami még fontos infó: az Osztyapenkót kb 2:15kor sikerült elkerülni, köszönjük a dugónak, a pestieknek, meg a hülye parkolási lehetőségeknek, és Kistelekinek is, hogy nem lehetett a sokkal jobb megoldású Puskás stadionban. Thank You All!

Hulla fáradtan vezetni élvezetes és elménydús dolog. A lényeg: reggeli 4 már éppen itthon ért, mely után alvás délig következett. Délután még mindig kóma, de alvás már nem sikerült, ámde vettem egy víztisztítót az InterSparban, ami 8.900 helyett 3.530 volt (ennyit simán megér, még van pár darab a közepső fősoron!). Ilyenből iszogattunk kint Londonban, jó volt :)

Kicsit most már tisztábban összevergődött a tegnap éjszaka öszegzése: köszönjük, jóvolt, szépvolt, megvolt. Legközelebb szerintem én nem fogok kintlenni, ha lesz is koncertje kis hazánkban. S hogy miért nem? Mert az énekért/zenéért mentem,miből az elöbbi szerintem megbukott. Oké, a show durva volt, de annak kellett volna a másodlagosnak lennie, de az lett a legfőbb. Mér csak azért se, mert úgy gondolom hogy nem volt korrekt megváratni mindenkit 2 órán át. Hiszen fel lehetett volna már jópár napja készülni arra hogy lesz csapadék, és bevonni a catwalkot. Sőt, mivel a művésznő fél5kor landolt Ferihegyen, és a sorban álláskor hallhattuk ahogyan beáll hangilag, így talán ráért volna elöbb kitolni a fenekét, melyen már bizony meglátszik a kor. Ezt tiszteletlenségnek is tekinthetjük. Nomeg, azt is lehet mondani, hogy ha időben kezdtek volna, akkor a koncert csapadékmentesen zajlott volna le, hiszen emiatt nem volt lehetőség arra, hogy egyáltalán ráadást csiholhassunk ki belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr151333260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xwomen 2009.08.24. 06:45:14

nagy pofatlansag szerintem is hogy a nagy tomegre aki kepes akar 3 napot is szobrozni egy bejarat elott, nem gondolnak "kicsit" sem, es ezek az emberke'k igy be kell erjek szuk 2 oranyi koncerttel, amibe meg egy raadas se fert bele.....
kulonben, kosz szepen a reszletes beszamolot.

ph0t0 2009.08.24. 23:20:00

@xwomen: engem sokkal inkabb a sokoras-agytepo varakozas haboritott fel...Madonna nem szeret megazni, csoda hogy nem szakitotta meg a koncertet.
süti beállítások módosítása