Hja...ha ketten ülünk kint a pultban jobban kap az ember levegőt a beérkező dolgok között. Bár csak két napig szagolhattam a kollega hűlt helyét, máris éreztem, hogy a dolgok kicsit fölémhatalmasodtak. Persze ebben vastagon benne volt a csütörtöki pestenlétem, de akkoris. Szóval alig kaptam levegőt, és 2 kézzel háromként dolgoztam. Reggel a fontos családi dolgokat is megoldottam, nomeg ebédnél egy korrekt menyniségű paradicsomos savanyúkáposztát egy kis lustaasszonyrétessel. Valami fejedelmi volt, azt elmondhatom. Az ebéd utáni időszak igengyorsan eltelt, bár rövid volt.

 Háromkor meg Népművészeti fotókiállítás megnyitója és eredményhidetése volt. Itt is gratulálok Zágon Laci bácsinak, aki 5! képpel került be az anyagba. Egyedülálló, remek teljesítmény! A kiállítás az átlátszó tablókban remekül mutatott, ezt mindenki megjegyezte. A megnyitó jól elhúzódott, s egy gyors tankolás, pályamatricázás után egy kis kitérővel elindultam a szokásos utacskámra. Már a gpst sem kell bekapcsolni, mindegy hogy éjjel, vagy nappal van, már magától adja magát az út. Ja, meg a performance is javul, egy újabb 10percest sikerült lefaragni a dologból. Sőt, ha jól végiggondolom 2 órával gyorsabban értem ide, hiszen a tervezettnel korábban indultam ugyanennyivel, így alkalmam volt eljátszani a "nézzed meg nem e vagyok lent a sarkon" jelleggel a "nézzed meg, nem e vagyok az ajtó előtt" játékot. A siker teljes és koronázatlan volt, nagyon sikerült meglepnem a kedvesemet :) Nem is hagyta szó nélkül, gombás-szalonnás tojással és képviselő fánkkal nyűgözött le szinte azon nyomban. A szokványos péntek esti Megasztár ismét alulmúlta magát. Az eddig profi operatőrök hibákat hibára halmoztak, az énekesek is hibázgattak rendesen. Tilla köcsög volt mint mindig, Klaucicának a szoknyáját meg kicsit túlrepítették, majdnem a bugyiját villantotta egy-egy lépésnél. Najó, kötekedés helyett itt egy kép, ami az egyik kedvenc képem lett mostanság. Reggel pest, mindenki imádkozzék, aki utunkba kerül :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr102445370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása