szeptember 07, 2010 - borneó

2010.09.07. 23:40

 Miért pont borneó? Nem is tudom. Persze, tudom, csak nem mindig kötök mindent elsőre a orrotokra. Szóval a mai nap egy kemény és hosszú nap volt. Annyi szarság történt benne, hogy bizony elég sok csúnya szót tudtam volna kitenni a mai nap neve mellé, de inkább nem tettem. Ezért lett egy blődli, merthogy amúgy uticélt is kellene keresgélni, mert szorít az idő. Ajjajj...

 A nap hajnalban, még ébren indult. El vagyok maradva pár aprósággal, így a beszélgetések közepette képeket válogattam. Mivel el vagyok maradva (de utolérem magam bizisten!) blogilag, így sokan nem tudjátok, hogy a múlt hetem jelentős részét Debrecenben töltöttem, és jazz zenélte tele a mindennapjaimat. Szóval nagy lett a termés, sokat kellett válogatni hogy mi is legyen. Na ebből fent van egy csekély 159 képes anyaghalmaz ITT.

 A kellemes munkát kellemes pihenés követte, mely közben vigyáztam. Mármint az erkölcseimre meg a nyugodt álomra. Reggel az ébresztőóra síró hangja kicsit korán érkezett. Az ágyból csak úgy kipattantam, s még gyorsan tettemvettem itthon, hogy beesve a céghez egy kemény napnak nézzek elébe. Ez összejött, nem is akármennyire. Nos, mivel múlt héten nem voltam, így kiosztottam a teendőket, melyekből realizáltam hogy eléggé kevés történt meg. Mivel ígéretem kötelez, hát nekiugrottam, s a nap végére (ami este 8 után volt) sikerült is a mára tervezettel majdnem elkészülni. A maradék majd csak holnapra vár. Nomeg rám. Napközben azért történtek jó dolgok is, mint pl fedettpályás hangkártyaharapás újságcikkhez, finom palacsinta naés guggolós programozó. Szóval ma úgy éreztem magam fél8kor behasalva az otthonédesotthon sarokülőjébe, hogy túlzottan is megdolgoztam a napi béremért. Az este ismét képválogatással, rendezkedéssel telt, s dzinte derült villámcsapásként érkezett egy telefon. Meglepetésemnek hangot sem bírtam adni, amikor meghallottam a másik oldal hangját. Ilyennek még sosem hallottam, s talán embert nem hallottam még telefonban így zokogni. Majd megtudtam a történetet, s meglepődtem az elmondottakon. Hogy emberek mire nem képesek úgymond "revansként" tettekre, s mindezeket hogyan tudják szinte felejthetetlen módon kinyilatkozni hihetetlen időzítéssel. Nem tudom, hogy szararcú pojácának, vagy inkább pisis óvodásnak tartsam az elkövetőt. De hogy épeszű nő ezt nem tűri, na az biztos, még így férfifejjel is egyértelmű.

Najó, mára ennyi, bár még bőven lenne, ami kikivánkozna belőlem. Tudjátok hogy az internet szerint ma éjjel 62fok lesz? Ugyeugye, csak jó helyen kell(ene) keresni!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr422279191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása