Szombat. Végre nyugodtan, nem órára ébredés. Majd hirtelen jött valami, ami azonnalivá és nagyon fontossá vállt, s kénytelen voltam miatta szinte mindeint távolabbra besorolni. Aztán jött egy kellemes ebédke, mely közben már rendesen fájt a fogam. Sajna az allergiám kicsit rámászott erre az amúgy is érzékeny fogamra. Remek az érzés, mondhatom. Nem elég hogy az orra folyik, a torka kapar, a tüsszentésektől zeng a ház, még ez is. Najó, majd csak túlleszünk ezen a fránya allergiaidőszakon is csak egyszer...

 Ebéd után hirtelen gondolva ledőltem egy kicsit...kicsit. Ja. Lett belőle fél7, meg egy halom némítva nem fogadott hívás. Gyors visszahívások után kiderült: nemsokára fekaparti. Pizzát szereznek ők, viszkit meg viszek én. Jó is volt minden, ettünk, ittunk, dumálgattunk, s lassacskán fogyasztgattunk. Belenéztünk a Borat rendezőének soronkövetkezet filmjébe, amiben a lényeg egy homi műsorvezető (le)szerepése. Nos, nem mondanám hogy sokáig bírtuk, pár jelenet rendesen kiverte nálunk a biztosítékot. Tudjátok van olyan hogy már nem nevetséges, hanem nagyon gáz. Na ez az, az tuti. Brüno vagy mifene.

 A partiról alig éjfél után sétáltam hazafele. Benyitva a lépcsőházba hang- és fénynyomokat követve az eső emeletre a felsőszomszéd partijában kötöttem ki. Bár fogyasztásilag igencsak gyengét produkáltam, de egész jól éreztük magunkat. A csapat jelentős része néptáncos volt, na ezek az arcok aztán tudnak inni/bulizni rendesen. A tecsőröl nyomattuk a nótákat, volt itt minden, fegyveres erők megjelenésétől kezdve a kézbenmaradt csaptelepig bezárólag. Fél5 táján már azt mondtam, lassan jobb lenne egynesbe kerülni. Lejöttem, s netezgettem, majd elburultam, fejem fölött pedig a buli tartott tovább...

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr392260440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása