Anno írtam a szer vagy szerelem című dalba foglalt okfejtést, de ma került szóba ez a két szó. Bár még bőven van mit végiggondolni sok oldalról a két szó kapcsolatában, egy biztos: egy betű különbség talán itt hozza a legnagyobb ellentétet a két szó közé. Egy aprócska betű s a legjobból a legrosszabb vállik egy pillanat alatt. Bár azt mondják a szenvedély egyben szenvedés is, de ez nem reverzibilis. Szerintem ez így nem igaz, bár "nyomokban mogyorót tartalmazhat".

 Sanyi pesten, feka a szervízben, nomeg egy kis délelötti frisslevegőzésen. Én meg álltam a sarat, meg az ügyfeleket. Rendeltem rend(ül)etlenül, intéztem izgágán és megoldottam menthetetlenül. S közben még fel is világosodtam, hiszen néha inkább kérdezzen az ember, mintsem találgasson. Bár mint igencsak gyakran, most is bejött. I'm on a right way. Délután egy ismerős amcsi férjével találkoztam, akit egy kis ideig hagytam hogy törögessen a magyarral (teljesen jól csinálta!), aztán amikor már csak angolul tudta kifejezni magát, akkor áttértem én is arra. Tök jól, pörgősen beszélgettünk mindenről, s a duma hevében teljesen gondolkodásmentesen beszéltem angolul. Mindenféle mesterkélés nélkül, olyannyira hogy a srác teljesen meglepődött a fluent englishemen. Gyors tankolás, mielőtt lerohadnék az út közepén, aztán a nap levezetése történt bent. Ja! És napközben sikerült megoldani a kéthelyen lét problémáját: Kisfeka lesz a helyi "magyarhangom", s fotóz nekem bőszen :) Kis ráadásmeló és kis kocsitakarítgatás után estem haza. Ja, nem is mondtam, sztár lettem. Benne vagyok a képes felemmel is a megyei napilapban. Mint ahogy kedves ismerősöm mondta: nem a legjobb kép, dehát ilyen az arcod :D

 

ui: csak a lustáknak...

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr962250906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása