Szépséges szerda. Ja persze! Reggel olyan hűvös volt és esőre állt, hogy a kollegák eléggé furá néztek a kissé pihentebbnek tűnő szemembe, amikor megátták hogy rövidnaciban caplatok be. Meg is kaptam az itt van az ősz hűvösek a napok dumát.

 Namost ide be akartam szúrni Petőfi Itt van az ősz, itt van újra című versének valami normális szavallatát, de se tecsőn, se videán nem találtam szépet. Ha nem lenne ilyen frankósra allergiára alliterált a hangom, bizisten felmondanám, de most inkább megkíméllek ettől benneteket. )) Bezzeg szaros lédigaga annyi van mint a szemét, de a kultúra nem kell... ((

 Persze ha hosszúnaciban mentem volna, tutira hétágra sütött volna a nap. De így csöpögős-esős-borús nap volt. Nembaj, legalább az allergiám nyugiban maradt egy kicsit. Persze az ügyfelek az időjárás miatt kicsit nyugtalanabbak voltak. Bár sokuknak igaza is volt, hsizen kicsit csúszásban vagyok önmagamhoz és főleg az ígéreteimhez képest. Bele is kell rendesen húznom, hiszen jövő héten nem leszek idehaza. Azaz semmi munka, csak nyugalom és jazz. Nomeg a már beharangozott kiállítás + megnyitó + egyebek. De addig...hát rohamléptekben kell törnöm a nápolyit, ha nyugodtan akarok elmászni.

 

 Meló után volt egy kis ideoda futkorászásom, majd 7re ígértem magamat fekapartiligthba. Ebből majdnem 8 lett, mert közbejött pár apróság. Először is egy kis kertbemenetel, amikor megláttam hogy milyen gyönyörű az esőcseppekkel tarkított rózsa. Ha már van kéznél profi állvány, haddszójjon egy kis makrózás is. Ja...csak a legapróbb lengedező szelecske is hatlams kárt tud okozni. Persze, közben a fény is egyre kevesebb lett, így gyorsan vége lett a mókának. Azért tesséklássék mutatok párat. 

 

 

 

 Szal tépés fekapartiba. Kisfeka mint vendéglátó otthon, feka meg csajozik egy emelettel feljebb. Naszép, még a telót sem veszi fel. Nembaj, addig sörözünk. Kisfeka tárcsáz: 1 órája rendlte a pizzát, gonolta megkérdezi hogy mire számítsunk. A teló felvevő nú kioktatja, hogy értse meg, sok amelójuk, ne telefonálgasson. Fasza kis ügyfélbarát duma, ugye? Szinte le lett b@szva, hogy meg merte kérdezni. Mindezek után egész gyorsan megjött a pizza, de eléggé szar volt. a közepe tocsogott, a széle meg olyan száraz volt, mint a szahara pár hónap szárazság után. Sza a sör gyorsan lepergett, néztünk pár youtubeot, aztán minenki hazahúzott, nekem is dolgom volt. Kicsit kurta és fura lett, de nem jó hírt kaptam, s kicist elment a kedvem a naptól. Sebaj, legalább nem blogoltam és aludtam egy jót. Tiszta nyeremény mindenkinek :D

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr242250786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása