Nem mondhatnám hogy reggel úgy ébredtem hogy húde kipihentem magamat. Pontosabban mondva: hulla voltam és alig bírtam egyáltalán felkelni. Persze a napi pörgés egész gyorsan kirántott a fáradtságból, s megúsztam a munka utáni fő autós attrakciót. Állapotomat tekintve ezt cseppet sem bántam. A nap eltelt, bár egy fontos levél csak nem érkezett meg. Ma kimaradt a fotóklubos nyári kihelyezett foglalkozás is a sörözés oltárán elhelyezve. Sebaj, várt itthon pár roncsabroncs, amiből vidáman csicsergó vasat kellett varázsolnom. Nos, jó megfigyelők realizálhatják a tegnapi blog kezdési időpontjábol kalkulálva a hajnali fekvést. Nesze neked kipihenés...Nektek meg? Nesze meghívó 27ére, a fotoklub feketefehér össznépi kiállítására.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr702245296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása