Na igen. Elmaradt a blogolás és nemkicsit. Egy halom élmény lett volna pedig, amit meg lehetett volna osztani, s pár fain képről is lemaradtatok így. Mondanám szívem szerint, hogy lesz még visszatekintés, pár napnyit visszafele is blogolok, de mint az eddigi saját magamon tapasztaltak mondatják velem: ez eddig nem jött össze. Szal nem ígérgetek, max meglepetést okozok. Vagy inkább csak fokozok?

 Persze lehet hogy szembe is jön a kérdést: miért álltam neki már megint a firkálgatásnak? Először is, mert sorozatos inzultusok érnek a lógásom miatt. Kérnek, fenyegetnek, követelőznek. Hát ez kell a népnek? Akkor megkapjátok :)

 A mai nap korán indult. Hajnali ébredésem előtt próbálkozott egy ügyfél a telefonálással, s büntiként csak 9.05kor hívtam vissza, de akkor gyorsítva meg is oldottam a problémáját. A héten ismét 3an vagyunk csak, vagy inkább szinte egyedül, hiszen Berci és Sanyi is sokat kint volt ma. Próbáltam a kezeim között mozgatni a telefonos, rendelős, ügyfelezős és szervizelős szálakat, több-kevesebb sikerrel. Átolvastam egy néhánymondatos cikket, melyeket az én gondolataimból merítettek (nagyon remélem fotó nem jár majd hozzá). Telt-múlt az idő és lassan eljött a meló vége, ami egy kis ráadást, majd egy kis privát külső extrát tartogatott. Utóbbi jelentősen átformálta az esti terveimet, hiszen Kisfekával is csak késve tudtam mítingelni. Sikerült egy rejtélyes PS3 hibát sokadszorri próbálkozásra megoldani, így minden jó ha a vége jó. Sör csusszant, süti apadt, s végre egy jót dumáltunk, amiből egy újabb epic fail jött le. Hogy mi az hogy már megint, nomeg mijjaza epic fail, azt majd ha leszenk visszatekintő memoárok, hát megtudhatjátok. Szóval nem minden az aminek látszik, s néha lehull a lepel alias textil is. Pofáraesés és állkiakadás garantált. 

 Ja, amit nem mondtam: terveztem hogy a mentési rendszeremet kissé átalakítom, s ekkor derült fény 2 turpisságra, miszerint az egyik (naná hogy a legnagyobb) vinyómat tejesen rossznak, azonnal cserélendőnek tartja az okos progi, a másik érdekesség meg valszeg az, hogy meghalt az usbs vinyókábelem. Élmény vele élni asszem... Viszont sikerült kezembe kaparintani az egyik kedvenc boromból egy kartonnal, szal újabb 6 remek alkalom kerestetik :)

 Csak hogy kép nélkül ne ússzátok meg: íme az aktuális kedvencem és háttérképem. Az anyag friss, péntek éjjeli termés, s a téma Mr L.L. alias Tankcsapda. Nomeg, kicsit ide is vág az olvasható része, talán jópár embernek lehet magára vehető inge. HmmmmHmmmm!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr552215867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása