július 01, 2010 - majdnem

2010.07.01. 22:22

 Azt mondjék, az a golyó, ami a füled mellett süvít el, éppen olyan veszélyes mint ami kilométerekkel. Felfelé hasítva az emhetes feletti levegőt a tóloldalon hatalmas balaeset végtermékét tekinthettük meg. A felismerhetetlenségig összezűzódott, valszeg piros színű verdából nem hiszem hogy élve vettek ki bárkit is. Lemértem, a kis "incidens" 10 km-es sort okozott, ami persze nem ér fel egy emberi élettel, de mégis számszaki adatot ad. Ennek dejavuje 2x is megvolt. Egyszer egy motoros vágott be elém, úgy hogy nem nézte jön e valaki egyáltalán. Padlófék, iszony csikorgás, a szélvédőhöz hirtelen közeledés. Megúsztuk, föleg ő. Másodszor béemvés, aki azt hiszi, hogy ő örökéletű. Gondolta befér két, egymás mögött szorosan haladó kocsi közé, persze szabálytalanul jobbról....a hátsó voltam én. A fék megint dolgozott, s a bömös nem karcolódott fel a szemből érkező kamionra. Pedig na azt aztán premierplánból láthattam volna...

 Szóval a mai pest eléggé necces volt. Sok hely, dugó mindenfelé, problémák sokaságban. De a végeredmény: teljes győzelem minden fronton. Igaz a hazaérés 7 tájában sikeredett, melyben a nemsokára jövendő kiállításom helyszínét is megnéztem. Na, egy büfében (lásd kocsma címszó) még nem állítottam ki, de ezt is ki kell egyszer (legalább) próbálni. majd még kiókumlálom hogy mi és hogy is legyen. B kimaradt. Merthogy már vágytam haza s a fáradtság is győzedelmeskedett felettem pár apró csatában. Mondjuk az is bennevolt, hogy akkor bizony majdnem éjfélre jöttem volna haza, nomeg a sok értéket nehezen hagyom el hacsaknem bizonyosságban érzem. Nomeg B-t is már vagy 3x láttam. Itthon még voltam ígéreteim mára, melyeket teljesítenem illett. Asszem ma este megérdemeltem az elfogyasztott pohárka söröcskét. Mai képnek meg megkapjátok, amit útközben láttam: az arató kombájn után gólyák kóricáltak a felfedett táplálék után.

ui: ha valamikor a Kolosi tér felé jártok, akkor ne hagyjátok ki a sarkon álló pékséget. A friss pogácsájuk teljesen retro, házi jellegű, s a csokis croissantjuk citromos tésztával pikánskodik. A többivel inkább nem is húznám az agyatokat...

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr332124179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása