május 13, 2010 - tizenhárom

2010.05.17. 16:17

 Mivel holnapra keményen szabadság van betervezne, naéspersze beszerzősnap és kollégahiányos nap is, így finomság volt mára várható. Nomeg esősnap, ami nemkissé előrevetítette a napi hangulatot is. Két kollega külsőzni ment ami csak fokozni tudta a helyzetet. Bevallom, kicsit neház doglom van most blogírásilag. Tudtalévő, hogy jelenleg közel 5 napos elmaradásban vagyok a soksok teendő és megannyi lustaságfíling által. 

 Az viszont tutira biztos, hogy ez a nap már a holnapi koncertre való hangolódás jegyében telt. Reggel Metallica, délben Metallica, este Metallica volt a program. Persze közben azért meló is volt, aminek vége sem volt 5kor. Egy átszerelendő noti is várt itthon, melyet rekordidő alatt sikeredett helyrepofozni a tulaj nagy nagy örömére. Egy hirtelen kérés miatt kicsit át kellett szerveznem a holnapomat, ami egy korai indulással kezdődött volna. Este mentem valahová, de akárhogy is gondolkozok, csak nem jut az eszembe...pedig még siettem is emiatt a fenti notival, hogy talántalán időben odaérek. Szerintem odaértem, megoldottam a dolgokat. Na meg is van! Egy gépért ugrottam el, nomeg próbáloztam cipőt nézni. Nem is egyfélt, hiszen lassan felújításra szorul pár lábbelim. Találtam szép hétköznapi és tetsző szabadidős darabokat is. Nomeg frankós túracipőket is, ami szintén jól jönne alkalomadtán. Venni nem is vettem egyiket sem meg, de legalább kicsit körbenézegettem, hogy mire számíthatok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr722010457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása