május 09, 2010 - gardener

2010.05.11. 00:16

 A vasárnapi ébredezésem oroszlánrészét ismételten a bolhapiacon sikerült megoldanom. Ugyan sok sikerrel nem jártam, csak egy apróval, mégsem éreztem veszteségnek az ott eltöltött időt. Friss levegő, napsütés, tisztuló fej jellemezte ezt a pár kellemes időt. Ebéd után nagyon elálmosodtam, talán azért is, mert az idő is rosszabbra változott: beborult, esőgyanús állapotokat vett fel, így egy kis bonus fejfájás is rátenyerelt a gondolkodó szervemre. Kis alváspróba után inkább a kertimunka melett döntöttem, mely meghozta a gyümölcsét: szép, takaros kert, kicsit kibővítve egy Erdélyből csempészett aprócska fenyőfával, természetvédelmi területről eltulajdonított áfonyatövekkel, és egy dísznapraforgóval. Jólesett hallanom, hogy akinek szintén adtam egyet a babafenyők közül, úgy kommentálta az ültetés befejezését, hogy "megsimogattam minden pici ágát". Látjátok, ilyen mondatok miatt érdemes ajándékozni, amikor egyfajta határtalan örömet tudtok létrehozni . Aszondom, amit kell megtudtatok, lapozzatok inkább a következő bejegyzésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr481991410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása