"Fáradt lábam estére hazatalál, nem messze van ide Kolozsvár."

Valszeg aki ezt írta tutira nem kanizsán lakott, hiszen ide eljutni nem egy rövid móka, az már bizonyos. Egy órácska alvás után elgaloppoztam balcsira ahol kis várakozásom volt, melyet finom kaláccsal és reggeli kakaóval toltam le az addigra már nagyjából reinkarnálódot pocakomba. Ismerkedés, helyfoglalás és kezdődik a soha véget nem érő utazás. Alighogy kiérünk a településről máris érkezik a polgármester mint első bepróbálkozó, kezében egy üveg áttetsző folyadékkal. Az első kör páleszt kb 20-30perces különbségekkel követték a többi játékosok, majd vagy az 5. körben sikerült az általam is hozott párlatot osztogatni, bár addigra már a fogyasztási index rendesen megromlott, páran már besokaltak a dologtól. A határt kb 1kor értük el addig az idő egész gyorsan eltelt. Aztán ahogy fáradt az ember, egyre lassabbnak tűntek a percek és hiányzott egyre inkább az alvás. A fene abba a baromba, aki kitalálta hogy egy sofőrnek 1 óra vezetés után 15 percet standbyon kell lennie. Normál módomban simán elvezetek Kanizsától Debrecenig pihenő nélkül, mégsincs semmi gondom... A lényeg lényege, hogy a buszon szóló zenét kicsit nehezen viseltem, de hálistennek velem volt egy kis Diana Krall nomeg Gangxta Döglégy Zotyó is akik megkönnyítették a necces blokkok alatti életemet, melyért hatalmas köszönettel tartozom. Riszpekt!

Végre megérkeztünk! Kiszállás, szállás megtekintése, bepakolás, berendezkedés, protokolláris dolgok majd egy finom vacsi. Aki ismer, tudja hogy nem vagyok egy levesfan, de valami nagyon finom levest ettem tegnap este. Tejfölös jellegű, csirkemellfalatokkal ellátott cucc volt, ahol minden szem húson azt éreztem, hogy egyesével válogatták, nem volt benne mócsing vagy csont. A főfogás disznópörköt volt érdekes ízesítéssel és hozzá tészta. Nagyon finoman főznek, igencsak jólesett ez a meleg estebéd az egésznapos szendózás után. Aztán egy könnyed sörözéssel jól belehúztunk az éjszakába: éjfél után azon kaptuk magunkat hogy már csak hárman iszogatunk a majdnem töksötét vendéglőben. Megint egy rövid éjszaka lesz ez is, de nem bánom: hiszen aki sokat alszik keveset él :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.