április 29, 2010 - mozgalom

2010.04.29. 23:37

 Nem volt ez sem egy egyszerű nap, sokfelé volt futkorászásom ma és egy nagyobbacska még vissza is van, bár az már inkább a holnapi része lesz. Két dolgot felejtettem el a tegnapi blogból: először is, meghoztam egy döntést, amit meg kellett. Ez pedig két dolog közötti döntés, bár mindkettő egyenlően fontos. Hiába tettem egymás mellé az érveket és az ellenérveket, betonozott állóháború és döntetlen alakult ki. Mást már nem tudva tenni, egy érmét dobtam fel egymás után 3x. Az eredmény 100%osan egyértelmű lett, s mint a Sorsban hitet tápláló ember, számomra ez útmutatás volt így elmegyek Erdélybe. Tudom hogy jó döntést ebben a helyzetben nem lehetett hozni, de bízok benne, hogy mindenki elhiszi nekem, hogy mekkora súly volt ez számomra. Még nem tudom hogy hogyan és mikor, mennyit tudok majd blogolni, de igyekszem. A másik pedig egy jól sikerült telefonbeszélgetés volt, melynek azt érzem komoly hatása lett és segítő haszna.

 

 Szóval ma volt pályázatleadás, nyomtatómizéria és egyéb nyalánkságok. Gondolatilag persze még hatás alatt voltam az összegyűlt dolgok okán, de ez nem okozott semmi gondot. A munka végeztével még egy régi elmaradást is bepótoltunk. Zsófkával elmásztunk repcét fotózni, ami eddig két évig nem sikeredett. Nem mondom hogy elégedett vagyok az eredménnyel, mert nem volt éppen egy ügyesfotós fílingem, de azért jól éreztük magunkat és lett pár nekünk tetsző fotó is. Ja, hamár fotó, akkor jelzem: se a feketefehér válogatóra, se a a MAFOSZ szalonra nem sikerült képpel bejutnom. Tettem is egy elhatározást a jövőre, csak el ne felejtsem addig, amikor aktuális lesz :) Hazaérés után még egy kis futkorászás: cég, otthon és a többi. Majd pakolás, cuccolás és beszélgetés. Ami jó, azt nem szabad abbahagyni, igaz?

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr771963264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása