Futós nap volt, az biztos. Minél korábban kezdesz egy napot, annál valószínűbb, hogy kb ugyanannyival később fogod befejezni. Hajnalban egy aligfelébredős ámde nagyon kellemes találkozóm volt, melyért érdemes volt ilyen korán kellni. Ráadásul jómultkorában új ébresztőhangot állítottam be, amire nem ébredtem fel. A belső óra azért dolgozott így kis késéssel de felnyitottam a szemeimet és villámgyorsan összekaptam magamat és pontosan sikerült érkeznem. Szóval szép volt, jó volt, csak rövid. Mint általában a szép és jó dolgok ugyebár.

 Napok óta érik egy dolog, amihez nem tudtam hozzányúlni, mert az emberi és tárgyi feltételek nem tették lehetővé. De ma minden adottá vállt és elsőre sikerült megoldani a dolgokat nemkevés magaslati levegőn töltött idővel. Érdekes volt magasból szemlélni a világot. Minden kisebbnek és jelentéktelenebbnek tűnik megfelelő magasságból. Dolgom végeztével mentem ebédezni, majd egy másik külső munkát megoldani. Ez a vártnál egyszerűbben ment és mikor mindezekkel végeztem, már vége is lett a napomnak. Hazaérve kihasználva a remek időt a kertben fotóztam a napsütötte virágokat. Valahogy kellemes nyugalom fogott el ahogy próbáltam a nemkönnyű makrófotózást is manuális módban. A végeredmény itt láthatjátok.

 

  Amíg kint nyomtam az expót, a telefonom a szobában bent zümmögött, keresett a Zsófi. Mint kiderült el akart mászni valamerre kicsit kattingatni. Mivel bennemvolt a fotózgatás simán kitoltuk magunkat a csótóra egy kis workshopra.

 Sajna kicsit futós lett a dolog, hiszen este 8ra három helyre voltam hivatalos egy időben. Gondolam én, kezdek a HSMKban, így pontban 8ra ottvoltam. Kicsit meglepett, hogy alig van autó a ház előtt és még a mozgás is kicsi volt a környéken. Kiderült, a koncert elmaradt, így téptem le a HEMOba, ahol egy ismerősöm dalestje történt. Könnyed félórát töltöttem el, közben a szép dallamokat hallgatva szidtam a színpad méretét, hiszen a projektor (állványzata) miatt baromira nem lehett a csapat egy részét a kicsike színpadon fotózni. Futás tovább, hiszen már több mint félórája dübörög az Ismerős Arcok koncert. Tavaly már volt szerencsém hallgatni és fotózni a csapatot itt Kanizsán a turné alkalmával, s akkor is jól éreztem magamat a koncerten. Most is jó volt a hangulat, a közönségre se lehetett panasz. Az énekesnek éppen szülinapja volt, így kis zenekari segítséggel egy zsúfi terem ordította: Boldog Születésnapot!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr841931588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása