Merthogy a mai napot élvezetjelleggel fabrikáltam össze. Persze munka az volt benne, hiszen anélkül mit sem ér egy jó nap, igaz? Finom ebéd, gyors bevásárlás ebédidőben, pár jól sikerült telefon és remelkü megoldott helyzetek jellemezték a mai napomat. Főleg, hogy hallgatok mások megérzéseire. Pontosabban hallgatok valaki megérzéseire, amik velem kapcsolatosak. Kusza mi? Nekem mondjátok? :)

 Az élvezetek első fizikálisan tapintható élménye egy kellemes masszázs volt. Nemis, az első egy félig megolvadt milkacsokikocka, mely egy nemfontos csekket maszaltolt halálra. Vicces volt, ahogy világosan látszódott a megolvadt kupacból a papíron át a világló reklámfelirata. Hja, le kellett volna fotózni, de késő bánat eb gondolat. Szóval masszázs. Karácsonyra kaptam egy többalkalmas bérletet és most jött el a pillanat, hogy elkezdjem használni. Vadidegen masszőrhöz mentem, aki kedves és jópofa volt a telefonban: kapásból le is tegeztetett. Élőben is teljesen jófej volt, kellemesen végigzongorázta a letapadt cuccaimat, majd kiderült, hgoy majdnem rokonok is lettünk, van egy kedves közös család-ismerettségünk. Mivel záros határidőn belül le kell nyomnunk a bérletet, így heti rendszerességgel fogom átadni magamat a kellemes testi ellazulásnak. Öltözés időpontegyeztetés és futás. A HSMKban Cserháti Zsuzsa emlékest kezdődik pillanatokon belül, melyre ketten érkeztünk fotózni.

 

A kapcsolatom Cserháti Zsuzsával érdekes volt. Jó ideig senem szerettem, senem utáltam, afféle létezik és ennyi jelleggel éltem vele kapcsolatban. De ahogy az ember korosodik (nem öregszik még, nyugi), elkezdi értékelni olyan zenészek és énekesek munkáját, akikét addig nem szeretett igazán. Nálam ez a pont nem tudom mikor kezdődött, de egy nagyon fontos pontja az volt, amikor Zsuzsa meghalt és rá egy rövid időre életem első pesti Cotton Club Singers koncertjén vettem részt. Ekkor az akkori egyik női tag, Szűcs Gabi egyedül énekelte el a Boldogság és én című dalt kettős átérzéssel. Egyrészt fájdította szívét az, hogy meghalt a példaképe, másrészt ebben az időben kezdődött a magánéletében egy új, kedvezőnek érzett korszaka. Érdekes volt hallgatni a dalt, melyben egyszerre volt jelen a fájdalom és a valódi boldogság. Az az érzelmi kettősség, mely teljesen átmarcangolta a dalt, hatalmasat ütött. Ez nagyon sok éve történt már, de még mindig előttem van az a pár perc. Ma -ugyan nem ekkora hatással-, de dejavuzhettem az emlékét, immáron Keresztes Ildikó előadásában. Nem kis nevek állítottak emléket a hallhatatlan művésznőnek, mint Tóth Vera, Majsai Gábor és Menyhárt Péter brácsaművész, kiket a Silent Band és két szombathelyi táncos kísért. Soksok kellemes dal és remek hang estélye volt ez, alkalmanként el is felejtettem a fotózás teeendőjét s csak ültem, hallgattam a dalokat. A színpad oldalsó és mögöttes körömben kellemesen elbeszélgettem Keresztes Ildikóval és Tóth Verával, előbbivel sikerült kicsit szokatlan témákról is szót váltani, amíg Vera kint énekelt. Biztos voltatok már úgy, hogy valakivel beszélgetve azt éreztétek, valahonnan "ismeritek". Alig váltottatok már előtte egyszerkétszer néhány szót, mégis olyan simán kommunikáltok, mintha régi ismerősök lennétek. Verával pl simán kidumáltuk hogy hogyan viszonyulnak egymáshoz és milyen módon húzzák egymást és próbálják a színpadon is kihozni a többet, legtöbbet, a maximumot a másikból. Mindezt persze a közönség nagy-nagy örömére. Szerintem az ilyen beszélgetések fontosak tudnak ahhoz lenni, hogy az ember bensőségesebb fotókat tudjon készíteni róluk. Szóval nagy émény volt a koncert, melyet levezetve vagy öten beültünk egy helyi pizzáriába és némi kaját és jóféle borokat döntögettünk magunkba. S a lényeg, remekül elpoénkodtunk, igazán jól éreztük magunkat. A záróra után jócskán, már a szinte vaksötét helyről másztunk fel, részemről kellemesen eltöltött este után. Jó sok ilyen este kellene, hasonló kellemes társasággal.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr351922389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása