Asszem nem vagyok egyedül a gondolattal, hogy el bírtam volna még képzelni pár napocskát munkamentesen, kényelmesen-kellemesen idehaza. De ez nem az a mese volt, az tuti. Szóval visszacsepenve a dolgos hétköznapokba zajlott rendesen az élet. Nomeg miért is volt ez hétfő valójában? Hét ma volt fotóklub, nomeg színház is. A fotóklubban ma volt a végleges(nek hitt) válogatónap a 2010es Mafosz szalonra. Mindenki hozott pár képet, melyből azért eléggé keménynek kellett lenni, hiszen max 18 képpel képviseltethetjük magunkat és alkotónként max 3 fotóval. Nem maradtam a végkifejlettre, de ahogy észleltem a "vágható" hangulatból, páran nehezményezhették hogy kihullott az összes képük.

Mivel színházas nap volt, így hétkor léptem le, akkor még 3 képpel bentvoltam s állítólag ezt a nyerő pozíciót meg is őriztem. Nade kanyarodjunk a nap másik csodájára: megérkezett a várva várt markolatom a világ másik végéről: Hong Kongból. A magyar királyi postánk megirigyelhetné ezt a szimpla olcsó air-mail szolgáltatást: április 1-én adták fel és 6án már itt is volt, úgy hogy benne volt egy hétvége, nomeg nálunk egy ünnepnap is. Kiráááály. A cucc jóféle, szimpatikus, bár be kell vallanom, messze nem tökéletes, de még kísérletezgetni kell vele.  Nomeg meg kell szokni, mert a színházba néha a portré módban elfelejtkeztem hogy van frankó "mankóm". 

A színház címe érdekes volt, Othello Gyulaházán. A sztori röviden az alábbi: egy faluba új színházigazgató érkezik, aki nem csak zenés darabokat, hanem Othellót akar premierként. Új főhőst választ, melylel máris maga ellen fordít náhány "kegyvesztődött" embert. Persze egyből hírbe is hozzák az újdonsült primadonnával, aki ráadásul a férfi főszereplő felesége. Változatos, mozgó színpaddal és sok kosztümmel, köztük jópár modern hacukával eléggé mozgalmassá, helyenként remek humorúvá gyúrták meg a forgatókönyvet. Az elején nehéz volt kicsit beleszokni, de aztán remek szórakozást nyújtott. Élő szólügityó, élő blöki a színpadon. Aludni azt nem lehetett az tuti :) Sikeredett pár jó kis fotó is, melyből párat meg is osztok veletek.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr81903069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása