Bár mindegyik más és más, mégsem több talán egynél sem. Minden nap ugyanúgy teszi az ember a dolgát, közel sem ugyanazt persze. Ma estére egy masszírt terveztem be, de az idő nem adta sajna ki, így most kimaradt. A nap gyorsan elment. Megint "forrt a lé", bugyborékolt rendesen az élet, de úgy érzem ismét érdemes volt beleugrani a napba, hogy letehessünk ma is valamit az asztalra, mint értéket. Persze kelle bele egy kis kikapcsolódás is, ma Zsófkával menűztünk és bűnöztünk is, bár én fogyisan kértem a fagyit, ő meg bezsebelte az én smartiesadagomat is. Nem baj, az is rajtam látszódik csak meg, semmi para! Munka után még gyorsan kiszállítgattam ezt meg azt, nehogy regel 8ra kelljen dolgokkal beérkeznem. 6ra mentem egy kiállítás megnyitójára és egy érdekes előadásra. Az előbbin pálinkával is kínáltak, de visszautasítottam, hiszen nem sokkal előtte ittam egy gyenge 3in1 kávét ami úgy megröptetett, hogy az agyam nem volt képes leragálni szinte a testem mozdulatait. Nagyon furi volt, de gyorsan elmúlott nem is kár érte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Vissza az előadásra, ez is egy egyszemélyes dolog volt, ami vetítettképes és kézzel dobolós szavalat jellegű volt. Bár agyilag nem voltam a toppon, de vajmi keveset sikerült magamba tennem, számomra nagyon zagyva volt a dolog. Persze lehet hogy csak én voltam agyilag stupid, de ez a Dóczi Péter Nagy László estje nem pálya nekem. Ezután egy tippre lefutottam egy holnap nyíló kiállításra, mondván csinálok pár pakolós verkképet, de már lemaradtam a dologról, minden készen volt. Ráadásul a biztonsági őr is szemkikerekedésre késztetett, amikor azt mondta hgoy ilyen nagy táskában bármi lehet, nem úgy van hogy csak felmegyek....Mondtam neki, ja igen, egy hátról indítható atombombával jöttem, gondolom ez látszik rajtam. Ezután egy kóbászparti színesítette az estémet, mely alatt sok újabb információval sikerült gazdagodnom. Aztán hazaesés, blogging, egy kis meló aztán lassan go szlíp.Ó igen! Eddig tudtam magambatartani az alábbi hatalmas hírt: Samu ismét sexuálisan felfűtött melyből számomra a folytonos vernyogás és robotszerű mozdulatsorok látványa az élmény. Előbbi remek, amikor az éjszaka közepén erre ébredek. Kösz Samu!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr951851193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása