Ébredtetek már úgy fel, hogy az ébredés egyfajta katarzis volt számotokra? Na a mai reggel ilyen volt nálam. Úgy éreztem ma egész nap magamat, mint aki úgy berúgott, mint az albán csacsi. Bár még durvábbnak tűnt, lehet olyan mintha valaki szétkábszerezi magát. Szóval ez égbekiáltó igazságtalanság! Legalább berúgtam volna, akkor lett volna benne valami jó is :)

 Így "józanodni" a délelőttöt az ágyban töltöttem. Bevallom, nagy furcsa volt, számomra szokatlan a lustizás. Persze azért megembereltem magamat, hiszen voltak a mai napra szóló ígéreteim is. Az ebéd ahelyett hogy javított volna az állapotomon, hosszú távon rontott rajta, még álmosabb lettem. Így eléggé szar volt mindenfelé elmászni és rossz gépeket javítgatni. Főleg, hogy szivattak ma a gépek, ahogy kell. Persze próbálkozni azt lehet, de felesleges, a végső csatát úgyis én nyerem. De legalább ettem egy fini feketeerdőáthallásos tortát, ami mascarpones cuccal volt megtöltve. Nyamm! Hazaérve engedtem a természet és a test szenvedélyének és hagytam végre lecsukódva relaxálni a testemet. Elaludtam.

 Ébredés után kis futás, majd kényelmes munkavégzés az ágyból. Gondltam, ha mér 2 napja a tvt nem is láttam, megnézem mi várható ma este. Nocsak, Ákos 40+1 koncert az m2n. Jé, pont ma lapozgattam a Kottás Albumát és azon gondolkoztam, milyen jó lene újra nekiállni gitározni. Szal ideiglenes kiköltözés a tv elé és koncertnézés. Aki olvassa kezdetek óta a blogot, az tudja jól, hogy voltam ezen a turnén, de most lusta vagyok keresni az ott készült fotóim között. Cserébe egy kis aktuális hangulati idézet, bár ebben a rövidített koncertélményben nem volt benne.
"Csillagok alatt jár-kel a test,
Az enyém, a tiéd, vagy a másé.
A test csak izgága, gyönge hírnök,
Az életé vagy az elmúlásé?"

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr51842491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása