Valahogy nem vágom. Nem vágom, hogy miért kell dolgokat korábban ünnepelgetni, mint amikor vannak. Vagy talán néhányan csak trendiségből teszik mindezt? Nem értem. Ja, hogy ti sem értitek! Bocs! Arról van szó, hogy én már szombaton is, de ma is nagyon sok emberen láttam a kokárdát. De miért, ha hétfőn van a napja? Persze, azt még valahol elfogadom, (bár nem hiszem hogy nem lehetett volna a napján megtartani) hogy vannak rendezvények amik a március 15höz kapcsolódnak. Nade hogy már szombaton is lettek volna ilyenek? Kötve hiszem. Asszem vannak akiknél az "én aztán durva nagy magyar vagyok" kifejezése áll fent ilyenkor. Pedig ünnepelni nem kívűl és külsőségekkel kell, hanem sokkal inkább belül.

 Hol is kezdődik igazán a vasárnap reggel? Hát a bolhapiacon, hol máshol :) Időben leértem, de a megszokottnál nagyobb tömeg fogadott. Hiába, hosszú hétvége jön, mindenki mozgolódik, hiszen úgy megszoktuk hogy mindig nyitva van éjjelnappal legalább a nagyfehér, ahol bármior bármit megvehetünk. Megfigyeltem, ilyenkor az emberek náha úgy vásárolnak, mintha világvége lenne. A bohán végülis három dologhoz jutottam hozzá jutányos áron, többek között (megint, újra, stb) egy szép karórához és egy narancsfacsaróhoz. Jómultkor ittam valakinél frissen kinyomott narancslevet és (bár nem ízlett) elhatároztam hogy veszek egyet, hiszen néha milyen jól jönne egy pohár habzóan friss narancslé. A cucc délután ki is lett próbálva és a facsart lé nagyon finom lett. Persze csak narancs kérdése: ha finomat veszel, finom levet kapsz. Sima liba.

 A délután mindenféle vegyes dologggal telt: munka, pihenés és szórakozás triumvirátusa játszott. Este egy kis fotózás is beficcent: a Téka népzenei koncertje volt a HSMK kamaratermében. A terem kellemesen tele volt, s a zene is jóféle volt, csak futólag voltam része a történésnek, mert még voltak teendőim. Érdekes, ma be sem kapcsoltam a tvt...ebből is látszódik hogy nem vagyok egy tvfüggő alkat :)

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr661840413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása