...köpködni a földre, nem kellett volna, aszodani, hogy itt a tavasz. Reggel majd lepetéztem, amikor megláttam hogy a hét közepe-vége felé havazás is várható. Éljen! A hétffői döccenetek lassan múltak el. A tervezett dolgok teljesen máshogy végződtek, mint ahogy elő lett volna írva nekik. Volt, aminek nem sikerült nekikezdenem, de jött jópár, amit be kellett fejeznem. Úgy tűnik, hogy az elkövetkezendő napjaink rendesen fel fognak fordulni, mert egy sürgős és határidős dolog esett be hozzánk. Nade, akkor kell dolgozni, ha van mit. Amikor nincs, hiába akarnál. Szóval ma is sikerült dolgokat megoldani, de sajna maradt holnapra is, mint pl 8m magasban egy kis szerelgetősdi. Ne is egy, hanem kettő, egyből. Főleg hogy délutánra esőt is modnanak. Úgy még finibb, csak el ne felejtsem elvinni a hajsamponomat meg a tusfürdőmet. Bár idén már fürödtem :O Nade lappintsunk inkább vissza a mára. Meló után kicsit később értem haza, s egyből nekiugrottam 2 hóképét kinyomtatni, bár a belső hangok folyamatosan mondták: ne tedd. Bezzeg én rutinos majom nem hallgattam a megérzéseimre, és kinyomtattam, elvittem. Végülis bekerült az egyik képem, de nem dobogósan. Fura képek lettek most a hóképén, kicsit el is gondolkoztam, hogy vigyek e legközelebb. Az elmúlt pár hónapban csupa olyan "zsánerképet" vitttem, ami a csapat egy részének a szívecsücske. Valójában kiszolgáltam egyfajta igényt. Bár magam is szeretem ezeket a képeket, de mint a mai példa is mutatja: a saját szájízű képeim nem aratnak nagy sikert. Nem mintha szerkesztési vagy egyéb hibák lennének benne, hanem szimplán nem pálya a csapat egy részének. Na mindegy, a jövőt majd meglátjuk, de most kicsit (újra) elment a kedvem a dologtól.

 Na mindegy, a fotóklubból félidőben leléptem, merthogy Experidance előadás volt. Be kell vallanom, nekem ez a mai előadás csalódás volt. Telt ház volt természetesen, ez volt a Tavaszi fesztivál nyitánya. A főként a beatkorszak dalaira épülő műsor nem vonultatott fel a már megszokott színes ruha és díszletkavalkádot, s a táncos megmozdulások is kissé erőtlenek voltak. Kevés volt számomra, ahhoz képest, amit mindeddig láttam tőlük. Pedig még a csapat vezetője és fő koreográfusa is szerepelt a műben. Nagyon sok fényforrás volt, de keveset működtettek, az ujjaim folyamatosan járkáltak a beállításokon, hogy használható képek születhesssenek. Szívás és még a műsor sem tetszett, így kissé szenvedős volt, bár be kell vallanom, a második felvonás már joban tetszett. Hazaérve hiába próbáltam egy távoli emberkét elérni, sehogy sem sikerült. Pedig fontos lenne telefonvégre kapni mielőbb. Most pedig sportszelet, hiszen holnapra kell az energia.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr451801551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása