Mit képzel magáról ez a csávó? Mi az hogy nincsen két napja napifotó? Nos igen, a csávó egy kicsit elborult az egyéb dolgaival, szal kicsit kimaradtak a dolgok. Pedig szombaton...nos szombaton végre nem dolgozott. Pontosabban: végre nem a melóhelyén dolgozott, hanem idehaza. Sok midnent megoldott, megcsinált. Persze a végére nem ért, mert olyan talán nincs is. Ebéd előtt még a céghez is befutott, ott is várta egy sürgős teendő. Ebédre isteni tejfölös csirkegombát evett nokedlivel. No és persze finom friss szallagos fánkkal. Itt kezdődött a nap bűnözéses része. Merthogy nekem ez nem volt elég, pontosabban elég volt, de mindenhol megkínálgattak én meg elég könnyen hajlandó vagyok bűnbe jutni. Mivel az idő egyszerűen gyönyörű volt és szívemben a tavasz kibontotta első szirmait nem bírtam otthon ülni. A megérdemelt alvás helyett megérdemelt pórázmentes órákat okoztam Morzsinak. Persze a keresztgyerkőcök azon nyomban ugrottak a hírre, így egész családostúl élveztük a remek időt és a napsütést a csótón. Utána még tudtam egy kicsit tartani magamat, így nagy nehezen lemondtam a felkínálkozó palacsintázástól...nem így a Morzsival együttjáró kakaós kalácsról, amit leküldtem simán. Aztán ide-oda futkostam, mint pók a falon, hogy az aznapra tett ígéreteimet maradéktalanul teljesítsem. Az utolsó helyen pedig palacsintával támadtak meg. Mivel késő is volt, nomeg a vércukor szintem máris visszasüllyedt az alapállapotra, így kénytelen voltam szigorúan létfenntartási okok folyamán néhányat pocakba landoltatni. Hazaérve meglepődtem egy meghívón, amiről azt gondoltam hogy korábban tudok meg infót. Mármint belsőbb körből. A mai esti borozásom is befuccsolt. A delikvens azóta se hívott vissza, pedig eléggé fixen le voltunk tárgyalódva. Végre egyszer még "aznap" alvópozícióba kerültem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr451798705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása