Nos, ma sok történésről egy-egy dal jutott az eszembe. Nem is baj, hiszen a zene a minden. Felébredni egy olyan keddre, amikor még a hétfői teendőid várnak rád...hát kicsit degradáló hangulatilag. Ezért is inkább pörgetve indultam neki a napnak, hátha gyorsabban fogok végezni. Az időterv persze azonnal borul az első helyen, hiszen amikor megjelenik egy informatikus, azonnal mindenkinek baja van...mármint a gépének. Szala félórás előjegyzésből kétórás lett, ami nem baj. Főleg hogy a csajok megtízóraiztattak engem. Kettőjüknél volt a hétvégén disznóvágás, szal hurkakolbász miegyéb, fincsike savanyúkkal volt. Egy kis ideig visszautasítottam, aztán mivel ekkora kínálást visszautasítani bűn, így elfogadtam. Fini volt, szal újult erővel indultam tovább. Az ebédemet inkább be sem vállaltam, mert sejtettem hogy nem fog összejönni. A nap egyik tanulsága: ha 3 napig tesztelsz egy szervert, akkro tuti ha kiviszed szar lesz az egész. Alap. Elsőként is a bevált konnektorban nem volt áram, pedig a visszajelzése szerint dúskált a fázisban. Aztán a monitor rendetlenkedett. Aztán az egyik program crashelte össze magát állandóan. Érted? Ami tökéletes volt az fullszar lett varázsütésre. Majd hálózattesztelés, jól eldumálgatás, majd ebéd következett. Bemutatkozás egy új helyen, pár problémás helyzet megoldása, majd hirtelen elhatározásból elindulás pestre. Merthogy holnap ósztria fővárosába, Bécsbe szól a jegyem. Útközben elintéztem egy halom elmaradt telefont, majd pár privátot: felhívtam néhány embert, akivel régen beszéltem. Volt aki nagyon örült neki, s volt aki rövidre fogta, mintha sértődött lett volna. Ezután már nem is hívtam senkit, inkább felhangosítottam a rádiót és máris fülembe mart Ákos

"Itt nem vagyok idegen
Fekszem a szíveden
és hallom, hogy dobog."
.

 

 Az út amúgy sima liba volt, sehol semmi gond. Egész budán egy pirossal sikerült végigjönnöm. Sehol semmi dugó vagy balfácán autós. Persze hogy holnap mi lesz, azt nem tudhatom...4 ország politikusait eszi erre a fene, nagy lesz a készültség  meg egy halom út le lesz zárva miattuk. Vacsorára a kedvencemet főzték. Fincsi spéci spagetti nemkicsit pikánsan. Nyammmmmmm. Jól eltelt az idő hármasban, még a betervezet programokat is átbeszélgettük. Ma páran megszóltak, hogy miért csak eg yképet tettem fel, amikor tötbbet ígértem. Sajna tegnap este megbolondult kicsit a kártyám, így ma kellett viszavarázsolnom róla az adatokat. A próbálkozás sikerrel zárult, így ma kaptok egy kis pótlást :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr561785199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása