február 22, 2010 - válasznap

2010.02.23. 00:19

 Úgylátszik, a nyilvánosság ereje mégis létezik. 2+1 válasz érkezett is, s mondhatnám nem is sekély karcolati szinten. A mai napnak nagy kezdéssel indultam neki. Konkrétan egy rendes adag bundáskenyérrel kezdtem a napot, meg is jegyezték hogy rendesen olajos illatom van. De sebaj, mondtam én: valamit-valamiért, az Életnek ez alapszabálya. Az már nem, hogy ma mindenki áthúzogatta a számításaimat. A betervezett 3 nagyobb projektből mindössze egyet sikerült megoldanom, s így kettő holnapra maradt sajna. Aztán jött egy -kissé talán sanszos- helyzetre válasz, mely kicsit átszabja a tervezett nyaralásomat. De milyen érdekes az egyensúly? Este kaptam egy másikra meghívást. Egy ment, egy jött. Aztán meg 3 ment és kilinec jött. Izé, nemis 2 hanem 8. Gondolom teljesen nem értitek, de röviden vázolom: a ma esti színház előtt a hátsó folyosón baromkodtunk Zsófkával, s viccesen feltettem a félig látható színésznek a kérdest, hogy nem e jöhetne Zsófka 3. nőnek. Merthogy úgy emlékeztem, a mai darab címe: Két nő. Erre odafordult és egy szemvillanás alatt végigmérve bennünket annyit szólt: talán a 9. lehetne.

 Keresztes Ildikó volt, s ekkor esett le számomra, hogy a mű címe Nyolc nő. Később azért elnézést kértem a közjátékért, de csak egy kedves mosoly és egy "ugyanmár, ezért kérsz bocsánatot?" mondat volt a természetes válasza. Be kell vallanom, ez volt az első olyan, általam látott szerepköre, amelyben nem énekhangja, hanem a színészi játéka volt porondon. Nagyon jól játszott, de ugyanez mondható el a maradék hét szereplőről. Igen, kedves férfitársaim: ebből mi maximális kimaradtunk. De nem is baj, a mű mindkét felvonása mozgalmas volt, remek párbeszédekkel, szövevényes cselekménnyel igazán jól lekötötte mindenkinek a figyelmét. Minden szereplő jellegzetesen mimikált, mely jó fotótémának bizonyult. Igaz a nagy optikámmal dolgoztam, de sosem sikerült a 8 nőt egy képre lefotoznóm úgy, hogy mindegyik jól látszódjék és még történjen is valami. Sebaj, lettek bőven kevesebbszereplős képek, ebből kaptok itt is néhányat. 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr231782730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása