Nem tudom mi van velem mostanában. Korán felébredek s nem tudok visszaaludni. Ebből az következik, hogy nekiállok valaminek és elkések pár percet. Ez így nem ok. De a megoldás még nincs meg :( Ötleteket kommentbe toljatok ezerrel. Reggel apró bepörgés után 10.30ra mentünk egy munkát megnézni, ahol lehengerlően viselkedtünk, így megvan a meló. Azonnali hatállyal neki is kellett ugrani a feladatoknak, mert halasztást nem tűrő problémákat kaptunk. Persze volt benne újdonság és ismeretlen is, de egész jól ráállt az agyam. Emiatt késtem is az ebédből, ami a mai napban a legjobb volt. Kétségtelen. Egyrészt, mert egy hatalmas balkáni giroszt avanzsáltam le a torkomon, másrészt mert személyes asszisztensem lett Zsófka személyében. Zsófka teljesen komolyan vette a megbizatást és intézte a kaja közben érkező telefonhívásaimat. Bár a hívók megértették, hogy a kaja szent és sérthetetlen sajnos még nem volt tökéletes a munkavégzése, merthogy egy hívás eljutott hozzám, hiszen nem tudta megmagyarázni egy embernek hogy kéretik békén hagyni. Nade minden bizonnyal tanult a leckéből s legközelebb keményebben védi a nyugodt étkezésemet. A nap maradék része ugyanott történt, holnapra még azért hagytam egy keveset. Mostanában többször is eszembe jut, hogy tervben van egy nagy fotózás egy ideje, tök sok jó ötlettel, de semmi nem lett még belőle. Valahogy nincs időm erre a projektre, főleg nem a ráhangolódásra, de elhatároztam: a hónapban belekezdek mindenféleképpen. Meló után meló: egy hirtelen helyzetben kellett segítenem, de vissza is kellett ugranom egy 10 perc erejéig arra a helyre, ahol a napomat eltöltöttem. Ez a hatalmas hóesés rendesen odarakott a rendszernek, ebből reggel lesz egy kis plusszmeló. Remek. Csak hogy valami zene is legyen a napban: ma kezembeakadt egy cetli a kocsiban. Pár hete hallottam a rádióban egy dalt, ami megtetszett. Sajnos nem tudtam meg az előadót. Egy nagyon kellemesen fátyolos hangú nő énekelt egy régi klasszikust. Egy klasszikust attól a csapattól, akiktől talán az első bakelitem származik, ami egy dupla koncertlemez volt. Bee Gees. Gyorsan körbefutottam a jutyúbot hátha megtalálom a csajt, de nem jött össze. Így maradt nektek az eredeti.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr421748142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása