You don't OWN me. A reggel tanulsága teljesen az alábbi: ha korán felkelsz és mindenre bőven időt szánsz, akkor fogsz elkésni a munkából :) Persze a munka nem fut el, megvár téged, érkezzél bármikor is. S attól sem kell véletlenül sem tartani, hogy valaki megcsinálja helyetted. Azért a nap végén elégedetten kontatáltam hogy mennyi mindent frankón megoldottam.

 Ebédre nagyon fini friss milánói makaróni fogadott, kissé pikánsan fokhagymázva :) Meló után gyors hazafutás, készülődés az esti squashra. Igen, végre idén is elkezdtük Sanyival a heti rendszerességgel űzött keddi testzsírégetést. Jól indultunk, vezettem rendesen, amikor megtörtént a törés. Sanyi nagyon rosszul helyezkedett, így sikerült egy hatalmas ütést mérnem az állára. Fel is repedt, bár nem mélyen, s nem is lett semmi baja. Ezután számomra a játék főleg abból állt, hogy azt figyeltem hogy nincs e rosszul esetleg. Nomeg minden ütés előtt azt figyeltem merre áll, merre mozog, szal nagyon sok labdáról emiatt lemaradtam és azt sem akartam hgoy túlhajtom s abból legyen valami. Szal a 3:1es vezetésemből 4:7es végeredmény született. Ahogy térerős területre értem, máris megcsörrent a telefonom, amin sikerült remekül felhúznom magamat. Nembaj, a sörözés legalább jól sikerült: jónéhány fontos kérdésben sikerült véleményt cserélnünk és közös álláspontot kialakítani. Nomeg egy mégújabb konklúzióra akadtam: nagyon vigyázni kell arra, hogy az ember mit mond, még ha viccből is mondja s kihagyja azokat a metakommunikációs eszközöket, melyekből lehetne a poént megérteni. Kérdés persze az is, hogy ilyenkor kinek mekkora a felelőssége a történésekért. Felbújtó e az adott illető vagy sem? 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr831744083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása