január 31, 2010 - Last one...

2010.02.01. 14:09

 ...please close the door. Így is tettem hajnaltájt, amikor hazaestem a partiból. Belefordulva az ágyba már fáradt és zúzott aggyal is kikalkuláltam, eléggé rövid iccaka lesz ez is. Az is volt, a reggel 7es ébresztőóra egyfajta agyhalál jelleget állított be egy kis ideig. Rebootolva az agyamat beleálltam játszós ruhámba és lehúztam józanodni-ébredni a bolhapiacra. Vásárlás noku, fej tisztulva, szal ruhaváltás, kocsiba be, ablak fel, érkezés Zeg-be. Cselekedet múltidőben, várakozás egy jelre, addig shopping foreva. Majd jel nem jövé, lovammal hazaügeté. Nyihaha, mondá mind a négy henger kánonba Kanizsára indulva. Itthon meg mindenféle cselekedetek: eljött az este. S mint jólnevelt kevesetaludt, korán pihibe álltam. Mert holnap...hiszen tudjátok: megint csak egy /%(+! hétfő!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr41719705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása