... a másikat. Ma végre természetesen ébredtem. Természetesen a fránya belső órámra, amit kikapcsolni nem tudok, az tuti. Ennek előnye: sosem késel el, hátránya pedig hogy sosem tudod kipihenni magadat. Persze az időt el tudtam okosan tölteni: ismét fokozódott a rendszer kis házamtájékán, s a feldolgozott információmennyiség aprócska mutatója is kitért pozitív irányba. Ebédként anyunak pihinap volt, a tegnapi dolgokat eszegettük meg, ami -akár mint tegnap- nagyon fini volt. Ebéd után terveztem ugyan egy kis sziesztát, de rávettem magamat, hogy a délelőtti lakássuvickolás beteljesedéséhez egy egészlakásos porszívóháborúval s azt követő tervezett elárasztással (lásd felmosás) próbálkozzak. Sikert sikerre halmozva mentem keresztfiamékhoz karácsonyozni, ahol kénytelen voltam megfejteni az jézuskám által hozott játékautó hogyisműködikez fejezetét. Nemkis próbálkozás után összejött, még szerencse hogy 3 év felettieknek ajánlják. Az este következő részét kellemes társaságban töltöttem, s olyan, de olyan szép karácsonyi ajándékot kaptam, hogy csak na... Szerintem meg sem érdemlem, de az biztos: nagyon jól esett. Hazaérve nemsokára egy ismeretlen szám csörgött a mobilomon: el sem tudtam képzelni ki az aki ilyen későn...Tomibácsi volt, jó hírrel fogadott: ma este kézbekapja a DM jegyeket. Uccu neki, mondtam én: mikor kaphatom kis kacsóimba: bármikor jött a válasz, a Pászti féle partiban kapja meg őket. 

 Mint piromániás a losangelesi tűzvészre ráizgulva egyből azon kaptam magamat, hogy fotóscuccomat kapva száguldok a célhely felé.
 Janinak úgyis ígértem fotókat, így kettőt egy csapásra megoldom, gondoltam. Jött is a jegy, s a jegyekkel egy nagyon kedves Katát ismertem meg, akinél kihagytam a "Szia, van egy Pepsid?" pickuplinet, inkább köszönetem jeléül kívánságára jägerkólával vendégeltem meg - magammal együtt (tudjátok: kis jäger, nagy kóla edition). Aki ismer tudná: nem vagyok egy jägeres, de amikor elővették a mélyhűtőböl és kiöntötték... (Nigger, akaszd vissza az álladat, folyik a nyálad vazzer!) Közben újabb emberek: holnap a kezemben lesz a Metallica jegyem is! Sőt, van fuvarom egészen Debrecenig 29én! Ójeeeeeeee! Egy halom kedves ismerős esett még be az ajtón, s rájöttem: az én korosztályom itt bulizik úgy tűnik. Majd jött a faladós: egy ismeretlen lány melltájékon hegyezve szegezett nekem egy kérdést, mellyel egyértelművé tette, hogy nekem van párom, s megkérdezte hol van. Jó mi? Főleg hogy én nem tudok róla hogy párom lenne... Mily érthetetlen és értelmetlen a női lélek. Persze ezután sikerült összefutni mégvalakivel, akivel egy régesrégi félreértést próbálkoztam helyretenni, de számomra úgy tünt a szem üres csillogásából hogy ezt nem vette le a másik fél. Sebaj(,) Tóbiás!/?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr701625541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása