...és itt az ajándékozás ideje. Szal jobb lesz belehúzni, mondogattam kezemben az elméleti papírral fekve az ágyon. El is aludtam egy kicsit, amíg azon gondolkoztam hogy kinek és mit, s arra ébredtem, hogy kiesett a kezemből a papír s élesen csattant a padlón. Persze ez délután volt, míg a délelőtt unalmasan telt. Aranyvasárnap: vevő közel 0. Ennyire nem lehet recesszió szerintem...vagy az emberek a multiban vásárolnak mindent? Vagy csak nem elektronikai kütyük kerülnek a fák alá, hanem inkább étel és ruha? Nem tudom, de amióta kereskedelmben élek ilyen aranyvasárnapot még nem láttam. Pár napja olvastam a HVGben, hogy idén 10%kal csökkentek a számítógépeladások, szerintem a végeredmény egy kicsit nagyobb szám lesz. Szomorúságomat finom ebédbe fojtottam: anyu vadast csinált zsemlegombóccal. Régi idők bevett receptje, csalódást már nem is okozhat. Ma szinte minden ajándékot beszereztem, bár még maradt 1-2 fehér folt, ami holnap véglegesen el fog tűnni. Büszke is vagyok magamra, hogy mindenkinek sikerült szerintem ízléses és nemtucat jellegű ajándékokat találni, s azt is elhatároztam hogy idén nem csomagolok: ezzel is óvom a fákat és hódot eszek. Dejó, hogy az ember ki tudja magyarázni a fenemód lustaságát :D Ennek örömére elindultam egy kedves "ügyfelemhez", akinél elég sok teendő várt rám. Jól elbaromkodtunk s mindent sikerült frankósan a helyére tennem, sőt időben el is végeztem. Ahogy hasítottam hazafele a hatalmas hóban egy "kis ember nagy gitártokkal jár" jött szembe, akit felvettem, mert lekéste a buszt. Szerencséje volt, hazáig röpítettem a Burning Hands szólógityását. Ha majd eccer világhíresek lesznek, lehet jó leszek náluk egy repijegyre a tettem miatt :)

 

 Gyors készülődés, majd indulás a mai fotózásra: fittness fesztivál. Már az elején megboldogítottak azzal hogy 3 óra hosszú lesz. Előzetesen nem terveztem végig maradni, de érkezett egy késői fellépő megörökítésére vonatkozó kérelem, így végig ottragadtam. Ez volt a Szan-Dia klub fennállásának 20. szülinapja, s a 17. általuk szervezett fesztivál. Elgondolkodtató volt hallani a sok-sok sikert és eredményt, amit elértek e nem kevés idő alatt. A műsor nagyon pörgős volt, de sok fellépés volt, köztük a tvben mostanság futó Strokes ütőegyüttes is, akiket jópár ével ezelőtt volt már szerencsém fotózni. Az egész rendezvény igencsak színvonalas volt, mindkét előadás abszolút teltházzal futott. 

 Hopp, hamár Strokes, akkor Csillagszületik, s akkor jöjjön ami tegnap kimaradt. Akartam írni még két apróságot, egyrészt hogy jövőre sem áll meg a tehetségkutatás, mert az X-Factor (amcsi liszensz) megindul, ami igencsak énekes csodákat keres (lásd pölö Leona Lewis, Susan Boyle (aki eddig a világ legjobb elsőnapos és elsőhetes eladási eredményeit produkálta!)). A másik pedig hogy a retekklub futó üdvössége a mi kis drága StolBucink ismét kitett magáért, simán ledobta a felesleges papir osszegyűrve a földre, majd ugyanezt tette egy másik fecnivel is. Hiába a vér nem vállik vízzé, aki nem ismerné elég jól a Tisztelt Urat, annak ajánlom figyelmébe az alábbi kis bemutatkozó filmecskét, jó gyomrot kívánok hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr51612068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása