december 08, 2009 - 8 (9):5 !

2009.12.08. 22:51

 Bizony a lecsökkentett alvásmennyiség izgalmas hatást gyakorol az emberre. De megvan a tuti, a frankó: úgy be kell magadat reggel pörgetni, hogy meg se állj és toljad estig. Egyszusszra. Ha megállsz-leállsz! Úgy érzem ma nagyon frankón haladtam a dolgaimmal. A közepébe egy jó pizza és jó asztaltársaság is sikeredett. Ment a nap, mintha a saját lendületem átpakolódott volna az engem körülvevő dolgokra. Free your mind, and the rest will follow. Ez a cucc kitartott az esti squashra is. Új helyet próbáltunk ki, ahol szerintem kellemesebbek a fényviszonyok, így otthonosabban éreztem magam a pályán. Valahogy jobban részévé válltam a térnek, s képes voltam szinte mindenre, amit akartam. Ez oda vezetett, hogy 8.5:5re nyertem. Sokkal több szettet játszottunk mint eddig, így nagyon pörgősre tettük a játékot. A végén mégiscsak kényelmesen elfáradtnak éreztem magamat, s nem hullának. Jobban is esett a söröcske, az tuti! Szal dobok nektek egy kis frankó dalocskát, ami kicsit most idevág! Toljatok rá egy kis hangerőt, a szomszéd is akarja! A napibónusz pedig a mai kép: nem én csináltam, én csak kaptam. Meg is zakkantam, mint fehérsrác a Harlemben az első szomszédolás után. Vegyük ezt úgy, mint a legjobb Bengatudósítónak járó plecsni! Tenkjú!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr651584790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamm 2009.12.09. 15:47:23

Ez nagyon vicces! :)
Majd számolj be róla, kik jelentkeztek a versenyre! :)

ph0t0 2009.12.10. 23:41:47

@pamm: a mai (dec 10.) bejegyzésemben már előrejeleztem, hogy várom a jelentkezőket, már csak a poén kedvéért :) A besztof is kint lesz :)
süti beállítások módosítása