Otthon, édes otthon. Saját ágyban ébredni remek dolog bizisten :) Nagylevegő, hiszen péntek van, ezt a napot is meg kell csinálni. Meg is csináltuk: lótás-futás-problémamegoldás-idegeskedés. Utóbbiból jött bőven, de egészen jól bírtam a strapát. Aztán jött az este...a péntek este. Ami valami mááááááááááááás! Más hiszen zsufi fotósest következett, három helyszínnel.

Elsőként is Zsédényi Adrienn koncert a HSMKban. A csaj jól tartja magát, remekül betölti a (színpad)teret és jól énekel. Tényleg jól. Szépen, ritmikusan, tempósan, megvannak az anzsamblmentek is ahogy kell. Persze azért a végzáró Amazing Gracet kicsit gyengének éreztem, hiszen ehhez a dalhoz szükséges egy igazi karcos feka hang. Persze nyomta ezt már egészen jól Elvisbratyó, LeAnnRimes és mások, de amikor Gospelt fehér énekel az kb olyan, mintha piroslámpás házat nyitnánk Vatikánvárosban. Jó kis hangszeres csapata volt Zsédának, köztük a KLBs dobos, a Fábrys fúvós is. Kicsit zavart, hogy a szinyós, akit !lezongoristáztak! jónéhányszor magára hagyta a szerszámát, ami mintha ember se kellene neki, nyomta tovább rendületlenül. Azért nagyon jól éreztem magamat, hisz Újhold jár :)

 

Gyors és radikális váltás: Pokolgép Akusztikus koncert...A Gépről írtam már eleget, de ezzel a mai alkalommal dobtak rá még nemkeveset...Az egész olyan volt, mintha egy kocsmakoncert lett volna. Alacsony színpad, karnyújtásnyira lévő zenészek, oldott hangulat, társalkodási átkötések, s egy halom sztori, aminek a rajongók mindig örülnek. S persze az etalondalok, a kőbe vésett, elpusztíthatatlan mementók. Záróakkordként két szál gitárral és Rudán Joeval a Hol van a szó című klassszikus, melyet PSZTTTT! titokban felvettem.

 Talán majd eccer felrakom, de most csak egy kis dalszöveg: 

Mondd hol van a szó/ ami elmondaná / amit érzek belül / miért hajt a vágy!             Mondd hol van a szó/ amit nem mondtam el / amit érzek belül / egy egyszerű, tiszta, őszinte szó!

Persze folyamatos késések miatt a nap záróakkordjára magam is bekéstem, s a rövid, de határozott fellépésemnek köszönhetően gyorsan bejutottam a rendezvényre. Róbertgidák, azaz Szikora+a 2 csaj nyomta már a színpadon. Mellesleg az egyik lány szinte sültgalambként hullott a karjaim mellé, lévén hogy figyelmetlenül robogott le a színpad lépcsőiről, ami mellett álltam. Bizti a szépségem nyűgözte le :D Egész jó bulit csaptak, a közönség, melynél szerintem mindenki kicsit többre számolt remekül érezte magát :)

 

Utánuk kis Szandiatáncika után a magyar pop öreglánya, Zoltán Erika következett, aki kb 3 perc alatt beküzdötte magát dobogós helyre a problémás alanyok listáján. Őt nem lehet fotózni, mert a sminkje gyorsan lejön. Dobtam is rá a választ, hgoy ok, akkor az első dal alatt tolok képeket, aztán villany leó. Ebből lett vagy 5 kép, amikor az egyik táncos jelezte, hogy ne többet, s erre a drága RobyD is csak hümmögött: az van amit az asszony akar és punktum. Ha akarom, a végén szívesen pózol nekem...elázott sminkben (tettem fel magamban a kissé bugyuta kérdést)? Ezt inkább passzoltam, nem kérek igazolványképet. Amúgyis már kissé megkopott a varázsa, alakzatán a kerekedés nyomai nemkissé nyilvánvalósultak. Asszem elhúzok ágyba, mert pár óra múla engem már a meló vár ám! Mára amúgy is sokat kaptatok, szal mindenki fogja be! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr211541063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása