Minden nap ajándék, mármint az én koromban. Persze ez most nem erről szól, sokkal inkább a fogható ajándékok érkezéséről. Miket is kaptam ma? Nos lássuk: mikulásvirág, londonosdoboz, ruha, zserbó, HÁP (ejtsd: házipálesz), házi bodzaszörp, pogi, hortipali, méregpaprika és fotóstáska. Sőt, ha így nézzük anyu ebédje is ajándék volt: pulykacsíkok szezámmagos bundában görög salival és zöldséges rizzsel. Hajnalban fotó, délelőtt bolhapiac, este ismét fotó. És igen, számot vetettem (jézusom, mit fogok aratni? számmezőt? :D) s mereven realizáltam: 3, azaz három nap múlva Diana Krall koncert. Akár fotózhatok, akár nem, hatalmas élményben lesz részünk. Neki is állok jó diák módjára ismételni: hallgatom a dalokat és élvezem a muzsikát. A muzsika hangosan jó, kivéve ha pihenni akarnak. Így jártak öcsémék egy nagyváros leghíresebb hoteljében: első éjjel a hangoskodó szomszéd, második napon a hangoskodó násznép vetett tankcsapdát drága fiataljaink elebébe. Még szerencse, hogy jól felkészültek: nagyon szakítottak a biatorbágyi park 20-80%os leértékeléses mutatványában. Szebbnél szebb nacik, csodálatosabbnál csodálatosabb felsők, és a cipő...na itt már nem jutottam szóhoz, bár nem volt még használva, ergó nó bűz csak gyönyörű haj. Itt is a nap kérdése: mindenkinek keményen jön ki a haja minden hajmosásnál? Mindenki fél tőle hogy ha gyakran mossa, akkor nemsokára haja se lesz? 

         Ja, a napi fotó az hajnali, CopyCon! Tiszteleeet!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr721527874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamm 2009.11.16. 20:35:55

Én nem félek, hogy kihullik a hajam, marad még elég! Mosni meg kell, legalább a legyek miatt... :) Amúgy olvastam valahol, hogy naponta száz hajszál is kihullhat, ez kicsit megdöbbentő...
Outlet: és még a csudaszép rózsaszín nacimat nem is láttad...

pamm 2009.11.16. 21:01:15

Én nem félek, hogy kihullik a hajam, marad még elég! Mosni meg kell, legalább a legyek miatt... :) Amúgy olvastam valahol, hogy naponta száz hajszál is kihullhat, ez kicsit megdöbbentő...
Outlet: és még a csudaszép rózsaszín nacimat nem is láttad...

ph0t0 2009.11.17. 22:01:48

@pamm: Idén már egyszer megmostam, az nem elég? Ilyenkor nincsenek legyek sem :)
útlet: majd dobjátok össze amitek van, és megnézzük hogy festetek (hozzatok temperát, vízfestéket, nagy rajzpapírt és ecsetet) :)

pamm 2009.11.17. 22:20:18

Ez remek ötlet! Végre kiélhetem a művészi hajlamaim! :)
Remélem, nem akarsz szép, új mintákat festeni a ruháinkra :)

ph0t0 2009.11.20. 16:36:28

@pamm: dehogynem, gondoltam egy kis neohippi stílusirányzat igazán jót fog tenni azoknak a gyönyörűséges ruciknak. Rajzolhatunk nagyarcú kisnyulat, bulldogot, meg röfifejeket. Jó az, nem?

pamm 2009.11.20. 20:19:32

Értettem a célzást! Ezek szerint én lennék a nagyarcú kisnyúl, az rendben!:) Te melyiket vállalod? A bulldog vagy a röfifej??
Szerintem a napocska, meg a felhőcske aranyosabb...

ph0t0 2009.11.21. 10:48:57

@pamm: ööööööööö erre így nem gondoltam. ha már ingem magamra veszem a bulldogot, kollega meg jólesz röfifejnek, nemdebár? Napocska meg felhőcske, ehh az túl gyerekes már :D Inkább csinálok nektek tetkót lángszóróval, jóóóóó? :)
süti beállítások módosítása