Na, a mai blog, amit frankón megírtam, eltűnt! Nem vagyok ám ideges...szal megpróbálom ugyanazt mégegyszer...

 Ha igaz a hétfői mondásom, akor jobb lesz, ha inkább ezen a héten beteget jelentek. A nap nagy pörgéssel indult, annyira, hogy sikerült egy picit el is késnem. De utána megindultam mint a ringlisspíl, egy halom dolgot elintéztem, amikor jött a nap meglepije: az egyik távoli ügyfél azonnali segítséget kért. Vajon kitaláljátok, hogy ki "ért rá", ki "vállalta be"? Igen, megnyertétek. Így a napomnak 11től kezdődő részét kanizsától vagy 30 kmre töltöttem. Étlen-szomjan. Elég sokáig mert ahogy hazaértem már rohanhattam is tovább, majd rohanás fotóklubba, ahol lekevertem az előadást, melyen pár dícsérő, pár lehordó, de főként síricsendes reakciókat kaptam.Utána még mutattam egypár képet, aztan vége is lett a fotóklubbnak mára. Siettem is haza, mert a kiamradt ebédemet valami finom vacsival óhajtottam kompenzálni. Az alábbi módon tettem mindezt: szalonna, kolbász, erőspaprik, paradicsom és langyos kenyér. Nyamm, ezért megérte az ebédet is kihagyni! Telepocakra vajon mi a legrosszabb? Hát Benga! 

Meg is kezdte az enapi agymenést: a csajoknak vázolniuk kellett, hogy milyen lenne az "együttélekéletemszerelmévelBengéval. Hidrgéna purdét akart, persze dugásostúl, bongyorína elővette az intellektuálist és bedumálta magát, Benga meg benyelte a cuccot. Kurvandi lazára vette a figurát, s még be is mutatott Bunkóvak! Rulz, jófejség :) Bongyorínát annyira beette a Benga, hogy elvitte romantikusssss erőszak koncertre :D Amiből egy csónakázás lett csak, ahol megcsodálhattuk bongyorína északi-középhegységet meghazudtoló homlokráncoscskáit. Drukkoltam mint állat, hogy essenek bele a vízbe, s hogy a kameramanok meg a fejükre lépve próbálják jobb képet alkotni nekünk, nézőknek. A Bongyorína okozta tengeribetegséget Bunkónk Kurvandival pettingelte le. Majd jött az újabb stájsz a brigádnak: csináljatok zabát vazze! 3x3an nyomták: leves, főétek, desszert. Na, ezek főzni aztén nem igazán tudtak, a végeredmény: trutyis gombaleves (sárga gombából!), hal citromozva szárított lószarral, és Bengaszerint nagyonszar csokis gyümi. A levest Nagymellű kanalazta Bengának arcba, aki addig kocsányosra nyomta a szemét, mert premierplánba láthatta a sorozat legnagyobb csöcseit (ha kiszámítjuk padödikét). Naná hogy tolatta magába a trutyólevest, mert vagy háromszor elment a félperc alatt :) Hidrogéna jó étvágyat kívánt a halhoz, aztán nem hagyta ott Bengának, inkább kitolta a szomszéd kutyájának. A desszertet Melletlenkata ujjairól nyalogatta le a fogazós vén kecske. Mindezek után ki is szavazta csincsillával együtt. Hát ez szánalmas volt vazze! A levezetésben Bongyorína lenyúla Fekabics szavajárását: "Ezt dobta a gép" címmel. Najó, vacsi éppenhogy bentmaradt, így elhúzok aludni, gudbáj!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr751514180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása