Nehezen áll át az ember, bár próbálkozik. Eddig kb 25 percet sikerült az automatikus felébredésből elcsalni, de nézzük a dolgoknak a pozitív oldalát: legalább lustizok egy kicsit, ami nem szokásom.

 Reggel kiderült, hogy egyik kollega megbetegedett, így ezáltal jött egy kis extra melómennyiség, de úgy tűnt minden úgy megy, mintha a fenti arc kenne minden alá valami frankós kis fokhagymászsírt, hogy csússzanak rendesen a cuccok a helyükre. Reggel a Falevél Kft-től kaptam egy csomagocskát, benne egy kis repi sütikóstolóval, ami kellemes és finom meglepetés volt. Köszi érte! Anyut sikerült belágyítanom: a tervezett krumplistészta helyett tojásosnoki volt salival...kétszer mertem, délután alig kaptam levegőt :) Sőt, emiatt még a lustaasszonyrétest is kihagytam, ami nem kis szó. Persze most meg éhes vagyok, de no vacsi projekt van, szal nyelünk és nem eszünk. Este pedig elhatároztam: próbálok kicsit több időt foglalkozni a lakással, hogy méginkább sajátnak és komfortosnak érezzem, így ma a konyhába felraktam egy rattan függönyt, és tök jól néz ki. Átpakoltam a dolgokat is, most kicsit más lett annak a saroknak a hangualta. Holnap a nagyablakok következnek majd, aztán van még jópár sarkalatos pont, amin változtatni szeretnék.

 Ójesz, és a mai kép nem egy nagyszám, de tökjól néz ki, afféle "dekorációnak" :) (Nesze Jules, fehérek :D)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr661480078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása