október 20, 2009 - hátnap

2009.10.20. 22:49

 Mindig azt mondom, hogy "hát"-tal nem kezdünk mondatot. Nade blogot miért is ne?  A lényeg a jelen, a nap vége: az egész elmúlt héten érzett hátfájásom egyre kevésbé érződött, de ma a fallasztizás közben, alig negyedóra után tettem egy hirtelen mozdulatot és beállt a cucc. Nem is akármennyire, az előbb kínomban röhögtem magamon, amíg sikerült levennem a nadrágomat :) Ilyenkor nincs kéznél senki sem, aki legalább levetkőztetne :D Nomeg, megmasszírozna.

 A mai nap szép volt... mármint szépen sütött a nap, egészen 12 fokig kúszott a higanyszál, s volt szerencsém szemlélni, amíg két nemautószerelő lecseréli önként és dalolva az első ablaktörlőimet :) Ja, jó nézni, amikor azok dolgoznak nekik, akiknek te szoktál dolgozni. Pár autószerelőt lerendeztem, majd vártam az esti fallabdázást, mert egészen pihentnek és frissnek éreztem magamat. Jól is kezdtem, 2:0ra álltam a nyert játszmák tekintetében, mikor érkezett a fent taglalt reccsenés. 5:2kor már mondtam, hogy én mára végeztem, a golyóért lehajolni csak támaszkodva tudtam. Sörözés közben néztük a DVSC meccset, ami nagyon színvonalas és igazi hajtós volt. Ilyent magyar fociban nem láttunk gyakran, jó kis meccs volt, sajnos kikaptunk. Ma a fotó kimarad, mert már alig bírok fekve gépelni, s nem is tudom milyen fotó kéne ide. Ígérem, holnap duplázok: a mai elmaradtat és az aznapit teszem fel.

 Najó, ezt mégsem tehetem meg...szal itt egy kép, ami a jazzfeszten készült. Szeretem az ilyen árnyékos, ellenfényes képeket, amiken sziluettek vannak. Ez éppen nem a legjobb: kicsit sok a zavaró cucc a háttérben, de a túlzsufi színpadon nem tudtam máshogy megoldani. Fotosoppal tutira nagyon szépségesen meg tudná bárki csinálni, kitakarítani a képet, de akkor már nem az én képem lenne, pontosabban akkor ez már nem fotó lenne, hanem valami más. Ettől függetlenül nekem ez így is tetszik. Tetszen hát Nektek is - pont így!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr841464336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása