...de csak félig, hiszen ma volt árúbeszerzős nap az ezeréve megszokott péntek helyett. Így hát megváltozott feltételek - megváltozott nap volt ma. Történtek is fura dolgok, de főleg pozitívumok: finom lángos, bonyolult ügyletek kibogozása, késői rendelések elintézése i tak dalse. Ma sok külső feladat várt reánk, amiből szinte mindenkinek kijutott valami. Én Surd és környéke színes szélesvásznú történetébe léptem be, mint jelentős szereplő. Reggel mikor kinéztem a fejemből az ablakon át eléggé ramaty egy időt láttam kinézni, de aztán igazi vénasszonyok nyara kerekedett belőle. Ámde a reggeli kinézet miatt cipősen kezdtem a napot, amit délre sikerült is remekül megbánnom, de legalább szoktattam magamat az elkövetkezendő időszakhoz.

  Ami viszont kimaradt ma... a Budapest Acoustic band koncertje úgy kiment a fejemből, mint annak rendje és módja. Szégyellem is magamat, ráfoghatnám arra, hogy iszonyú fejfájasom volt (van is), nomeg próbálkoztam egy óra alvással ami után valami földönkívüli állapotban ébredtem. Az hagyján, úgy is maradtam! Bízok azért benne, hogy az éjjel "rádógózva" a holnap hajnal már frissen és üdén ér. Ennek hitében búcsúzik mára a TV maci is tőletek!

 

Szerző: ph0t0

Szólj hozzá!

Címkék: koncert ősz

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr211407707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása