Minden bizonnyal a lexebb hétköznap a péntek. Ezt max az újszölöttek nem tudják. Na mára itt a szöveg, És itt a kép, holnap majd kifejtem, sziasztok! Nem tudom mondtam e már, de a péntek mindig necces. Az ember próbálja megváltani a világot egy hétre, vagy legalább a 2 nap munkaszünetre, így kicsit kidolgozza a belecskéjét. Szal én pénteken 19h táján estem haza, miután a tegnap magamra megígért DM BP DVDt varázsoltam a lejátszóba. Kellemes kis anyag volt bár remegnek és mozognak a felvételek, de teljesen nézhető: respect az összerakónak: Corrupt-nak! Utána húzás Juiceba, mert ma kezdődik a nyári szünet után újra a partiidőszak a Blues Companyval! Blöró bátyáék ismét jól odab*sztak hozva a már megszokott remek dalokat és hangulatot. Sajna kicsit kevesen voltunk, de mostanság én már semmin sem tudok csodálkozni. Mindegy, aki nem volt ott, annak úgykell, nekünk meg jó volt. Punktum.

ui: aki lemaradt, az pótolhat: november 13 Péntek alkalmából a rákenról hazai helytartói ismét a Juiceban teszik tiszteletüket!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr481391975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása