Remek kezdés után meglepő történések napja a mai. Remek kezdés, mert a hajnali lefekvés sikert hozott: megvannak a fotópályazatra beadandó képek kerettel+fekete kitöltéssel, nyomtatásra készen hamár ma van a beadás határideje. Délelött szívás egy eléggé érthetetlen hatásmechanikájú optikai konverteres cuccal, utána sikerélmény egy orvosi rendelőben: úgy tűnik megvan az ok, ami szivatott vagy 2 hete. Rohantam is utána egyből a nyomdába, hogy a monitoron megélt szépségeket kézzelfogható materializmusba változtassuk át. Ezeket gyorsan átkonzultáltam egyik "tanítómesteremmel", majd futás leadni a csajokhoz a Művházba. Vissza melózni, ahol szintén klappoltak a maradék dolgaim. 5óra és máris kimondhattam: ma végre várható egy nyugis este, focimeccsnézés-némi alkoholfogyasztás okozta szabadgyökképzéssel és melegszendvicsezés. A meccs egész jó volt, de valahogy volt egy megérzésem hogy nem kéne piázgatni. 23:01: hallom csörög a teló (ki a f*x? - jön a logikus kérdés), kedves öcsém hív kicsit fáradt hangon: gáz van. A benzineselefántja (Lancia Y) 11 órás poroszkálás után megadta magát valami system faliórával. Drága kollegánál persze nem volt installCD, így ki kellett menni hozzá. Próbálkoztunk a szokásos verzióva: esetleg kifogyott a benya, így hoztam bele - nem nyert. Marad a vontatás hajnalban, eltűnő ködfelhők között Letenyétől. Most mondhatnám hogy reklám után (esetleg holnap) folytatom, de nem csigázom az érdeklődési ingereteiket: minden ok, verda a lakásnál, öcsémék az ágyikóban, anyu megnyugodva. Én meg itt még blogolok, mint egy hülye. A fotógépet nem vittem, pedig egy ilyen iccakai fotó jól nézett volna itt ki, elképzeltem, hogy hosszú záridő, mozgolódó árnyak, full realizmus.

Ehelyett jön az a kép, amit ugyan elvittem tegnap a fotóklubba, de nem jutott már be, mert túl sok jobb képet vittem :))) Érdekes volt a tegnapi hóképézés, merthogy összesen kettőnk képei lettek az első hat legjobb képek. Ez a kép kissé afféle mostanság divatos eljárással lett létrehozva: mondhatni lomofotó, azaz amolyan hirtelen lesipuskás, érzésre komponált pillanatkép, melyhez a kereső használata teljességgel tiltott. Az ilyen cuccokhoz javallott a nagylátószögű obi, hiszen így közeli dolgokat lehet fotózni nagy eséllyel élesen és nem félig :) Vágni meg mint tudjuk könnyen lehet és a képet még érdekessé teszi a nagylátó perspektívatorzítása is. Ennyi volt mára a fotóóra, aludjatok szépen gyerekek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr411385386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása