Na igen, a tanulságot már Geszti is rég megmondta: ami édes - lenyelik! De az élet másik tanulsága: jobb, ha mindennek utána nézel, így nem lehetsz tévedés áldozata. Lévén hogy ma a BMXes móka második napján az utolsó döntő futamot kivéve mindenről sikerült tökéletesen lemaradni. Ez nem azt jelenti, hogy nem lenne képem amit feltegyek, pont ellenkezőleg: 17 képből is lett éppen pár teljesen tuti. A kétkedőknek ajánlom hogy pár nap múlva látogassák meg az alábbi fotóalbumot ahol a jövőben a jelentősebb dolgokról egy kicsit több képet próbálok feltologatni.

 

S íme a mai kép! Konzerv, mert nem akartam két nap egymásután bicajos képpel meglepni Benneteket.

A helyszín ismét London, a modellt pedig orvult loptam. Loptam, merthogy egy kiskínai lerakta és nekiállt fotózni. Gondolom azt játszotta hogy szegény makimanót minden fura helyen fotózva sorozatot csinált.

Ilyent már én is tervezek jó ideje, de nincs ötletem, hogy mi legyen az alany.

Ötleteket feltétlenül várok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr291313813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása