szeptember 14, 2009 - hóképe

2009.09.14. 23:59

 HóHóHóHóHóóó! képe. Ez a fotóklubbunk minden hónapban szokásos versenye, melyre bárki hozhat fotót. Szokásomhoz híven 5 után álltam neki, 6ra vinni kellett, szal a szokásos még meg sem száradt, de már vinni kell effektus volt. Jó sok kép volt, mindenki hozta a nyári termését, én 4 képet vittem, amiből kettőt már láttatok: a cigiset és a földön ülős csávósat.

 

Na ez a harmadik, a londoni Temzeparton levő Dali múzeum előtt készült egy külső repróról a híres óramotívummal, háttérben a London Eye pár kabinja látható. Szeretem Dalit, bár a londoni múzeumban nem voltam, de a párizsiban igen. Ó igen...lehet hogy idén még egy hosszúhétvége Londonban talál, ami jó lenne :) Persze ez még hirtelen és kevés alapot tartalmazó lehetőség, melyet egyenlőre csak ízlelgetek valójában. Jövőre egy Párizs is jöhetne, bár már van egy talán-idén-végre-összejön utazás is tervben. Ja igen, a cigis első lett, a dalis harmadik míg a csávós hatodik. Lehet gratulálni :)!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr951382598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása