július 21, 2010 - esti szauna

2010.07.23. 09:37

 Késői ébredés öröme kapott el reggel. Végre nem kellett 7.37kor kipattanni az ágyból és indulni a mindennapok viszontagsáait leküzdeni. Jó volt végre nyugodtan, kényelmesen és lassan kitápászkodni az ágyból, majd egy kis lájtos tatárbeefsteaket tolni az arcba, piritóssal közel déli reggeli gyanánt. Mint jólnevelt kiskölyök a nap maradék részére az eszik-alszik-iszikkombót választottam mottóul, ezért egy kicsit behoztam a pihenéselmaradásomból, s tágabb pupillákkal meredtem a nap hátralevő részeire.

 Nos, volt is mire, hiszen ma már a Campus Fesztivál 0. napja volt, ami azt jelentette, hogy egy külső helyszínen, a Lovardában máris beindult a koncertfolyam. A Lovarda érdekes egy hely. Anno tényleg lovak használták, s ez az épület alakjából és formavilágából azonnal levehető. Nemsemmi belmagasság, galéria, sok-sok új fotósszemszög kínálkozott fel mind-mind tartalomra vágyó megtöltéssel, konstatáltam a bejáráson, amikor még eléggé kevesen gyülekeztek az egyik számomra ismeretlen banda koncertje előtt. Persze előtte a kötelező kört megtettük: a fesztivál helyszínén átvettük a karszallagokat és megkülönböztető nyakbaakasztókat, s immár beléptünk a "vigyázz ez egy fotós" helyi kasztjába. A helszínen megéreztem a sült szalonna illatát, így nem vot mese: szalonnabszerzés, majdan szalonnástojás került a vacsora fényébe, majd a pocakom sötétjébe. Vacsi után visszagaloppoztunk, s igencsak megduzzadt tömegen kellett átvágnunk magunkat ahhoz, hogy bejuthassunk a Lovardába, ahol a címben szereplő remek ingyenes szauna (hakell-hanem) várt bennünket. A gép és főleg az optika 2 pillanat alatt bepárásodott, s hiába törölgettem én bármivel: a kb 10 fokos hőkülönbség és a brutálmagas páratartalom magáért beszélt. Próbálkoztam mindennel, hogy legalább 10 mpig legyen egy átlátható optikám, de a képek jelentős része így is brutál tvinpíkszes áthallású lett. Ja, azt nem ismondtam hogy a nap húzókoncertjéről van szó, a Lovassi féle Kiscsillag izzadta le az öszes folyadéktartalmát a hírhedt deszkákon. Hát tessék, gyönyörködjetek benne lelkecskéim!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr812170365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása