Ugazándiból szabin lennék, de sikerült a jövő hétre áttolnom a dolgot. Ez jó a cégnek is, meg hát nekem is. Mindenki jól járt, hiszen a jövő hetem kemény pörgés lesz. Kedden kiállítás felrakása egy érdekes helyre, mely még okoz majd álmatlan iccakákat nekem. Utána indulás debrecenbe, hiszen a a campusfesztiválon fogok sajtosfotózgatni. Szombat hajnalig, amikor át kell jönnöm a balcsira fotózni. Utána meg talán a vasárnapot egy picit pihizősen tudom eltölteni.

 Persze ez a hét is izgi lesz, lévén hogy 2 egymással egyidőben, de térben 90 kmre távolabb levő helyeken kell lennem. Jazz forever, majd meglássuk a megvalósítást. A cégnél ismételten nem unatkoztam, ebédelni 4 környéken futotta egy tízpercesre. Kint tombolt a hőség, melytől magamnak kellemetlenül megizzadtam. A nap végén felmarkoltam a munka megérdemelt eredményét néhány zöldhasú formájában, majd ahogy tudtam, téptem Keszthelyre. Egész gyorsan odaértem, s egy nem várt helyzet fogadott: annyira, hogy inkább el is hoztam magammal. Bár terveztem még egy helyi ígéret megtartását, de már későre járt az óra, így elnapoltam a dolgokat, de úgy tűnik, a dolog rendszerességet fog magával hozni. Sőt egy kedes ismerős új munkakörének fényében tündökkölve újabb zöldhasúfolyamatot fog talán magával hozni. Ahogy észrevettem, ma a nők jelentős rézse nagyon nyűgös hangulatban volt. Volt aki flörtölt velem szabályosan, de volt, akitől egy apró kérés többszöri rábeszélése is faillal végződött. Ha már fail, akkor csak szólok nagon vigyázzon mindenki a neten, mert egyre több a köcsög csaló. Hirdenek itt-ott ezt+azt, aztán hiába utalsz, nem jön a cucc. Telefon nem kapcsolható, az addig tök kedves, szimpi eladő sehol sem található. Persze: ask google first: emberünk egy csaló. Shit, mi?

 Hazaérve még egy kis "meló" fogadott, anyum gépe is rosszalkodott. Halott egér és megzizzent víruskergető várt. Vacsira csöves lettem: letoltam két kukoricát :) Egy pormacskafarmos gép kifújása, majd a változatoság kedvéért egy kis mosogatás várt rám. Remek. Most meg utolárve magamat blogügyileg eltakarítom magamat az égyban. Aki keres, ott talál :)

 ui: ma este nem felejtettem el a sivatagi kiképzést megszakítani a kiskertem lakóival szemben :)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr172147798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása