május 18, 2010 - keddecske

2010.05.19. 19:07

Hétfő után kedd - mily meglepő! Nomeg az is hogy a szokványos kevés alvás meghozta a "gyümölcsét", mely jelzi hogy lassacskán kéne egy végigalvós napot tartani. Mondom lassacskán, nem pedig most. Merthogy futós nap igérkezik, mint majd mindenkor. Délelött magányos szélmalomharc a helyhez kötöttem, miközben ralizáltam: defektem van, nemkicsi, a jobb hátsóra. Így hát a szentek gyakorlati emlegetése után gumis után néztem, aki pikkpakk megoldotta a problémámat, majd a gyors bevásárlás az erdélyi kiránduláshoz. A gumis egyébként egy kb 6centis fémdarabot cibált ki a gumiból. Hogy ez hol és hogy került bele...duncom sincs. Mint arról se, hgoy ki volt az a poénos, aki a nevemben, de hibás emailcímmel /de jó mobilszámmal/ a nevemben rendelt. Még szerencse hogy azért telefonon felhívtak hgoy én voltam e. Szóval köszi kedves akárki, de nem volt túl sikeres, s nem is túl poénos a húzásod. Azt azért jelezném, hogy az ipdet megkaptam, nemsokára megtudom kit titsztelhetek benned, s akkor majd úgyis lekommunikáljuk a dolgokat, ugye? A meló végén még egy befutásom volt egy céghez, majd futottam egy kedves orvosismerősömhöz kicsit nagyobb távolságra. Sietni próbáltam, de nem teljesen sikerült, hiszen pár kedves vírus nem várt problémaként időt lopott el tőlem, s eredményezett a következő programomra némi késést. Nembaj, a sok finom desszert és a konyakmeggy feledtette mindezt.

 Mint említetem egy közel félórás késéssel érkeztem a HSMKba, ahol Erős Zsolt hegymászó tartott előadást. Igen, ő az, aki nem is olyan régen balesetet szenvedett és önszánából döntött az amputáció mellett. Erről is és sok más egyébről is kérdezték, miután egy közel 50 perces remek filemt vetített le az eddigi kalandjairól Hópárduc. A becenév a hírhedt 8 orosz csúcs megmászásából eredt rá, hiszen ezt a "szintet" 2 év alatt teljesítette. Az előadás végén remek tojásoslecsó várt, majd egy ismét csalódás. Nem tudom néha megérteni az embereket. Túlzottan bele próbálják az orrukat olyan dolgokba is rakni, ami nem rájuk tartozna. Nem mintha titkos lenen bármi, de a privát szféra csak privát szféra. Nemde?

 

Ja! Képek majd, de ez nem az én képem, izé gépem! Majd a vasdarabos is lesz, de csak később!

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr432016165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása