Na, ezt nevezem mozgalmas és történős napnak. Délelőtt hellyelközzel bent rohangáltam dolgok, ajánlatok, ügyfelek és kapcsolattartók között virtuálisan. Délután meg errearra ment az élet velem. Nagy magasságok és mérhetetlen mélységek váltották egymás szép rendben. A végeredmény magáért beszél: minden működik, frankón. Remélem ez így is marad szinte örökké :) 

 Késve befejezett munka után rohanás és elkésés az utolsó masszírról. Utolsó, legalábbis a papír szerint, bár immár önköltségesen, de élni fogok a lehetőséggel a jövőben is. Bicajos útra indulva egy gépet megnéztem, melynek több sebből vérzik a torka. Az én torkom pedig finom rezi vörösbort és krumpliprószát kapott.

 Az est tervezett főprogramja Pali brádernél egy kis megbeszélés és ccdtisztítás volt. Kis bizonytalanság után gugli barátnőnk fellebbentése után nekiálltunk amanuális megoldásnak: hangosan számolták a másodperceket, amíg én szívtam, majd kentem, végül töröltem, mindezt a perc feleiben méregetve. A végeredménx nekem nagyoncsak megfelelt: egy aprócska, észrevehetetlen végeredmény maradt a dupla tisztogatás után. Aztán meg jött a megdumálsás: besegítek egy kis esküvőfotózásba szombat délután. Érdekes tervek vanna, melyeket előre nem szeretnék ellőni, így most kussolok. Sajna szar időt mondanak, így lehet hogy a kültéri képeket alapból bebukjuk, bár miért ne lehetne ernyős és esős képeket csinálni? Max segédszemélyzet kell a dologhoz, nemde? Meg jópár ernyőke. Ez most kíváncsivá tett kicsit! Nem vártan vacsora is fogadott, ahol egy keveset tömtek is pocakba, bár nem igazán voltam éhes, de az illem és a fini spagetti nagy úr ám. Főként az utóbbi :) Idő ment, bor fogyott, hangulat fokozódott én meg lassanként hazagurultam a járdákon. Jobb volt, mintha gyalogoltam voltam hazáig...brrrrr.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr241998890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása