április 02, 2010 - csekknap

2010.04.03. 00:00

 Reggel mikor az mber felébred, összerakja a kis agyában a napi teendőket. Ezen a reggelen elég kevés időm volt mindezen az ágyban elmélkedni, hiszen a reggel munkásan indult. Ideiglenes lakótársamnak elkészíteni az utolsó reggelit, pakolgatni a hosszú útra, nem elfelejteni a céghez ma bevivendő cucmókat. No meg igyekezni, hogy el ne sikerüljön késni már megint. Még Samu is kapott fini reggelit, s rájöttem: minél korábban kelsz, annál többet dolgozol :) Ennek okán bizony ma sem unatkoztam a munkahelyen, sikerült fontos dolgokat jóféle medrükbe terelni. Délután még varázsoltam is: kézrátétellel sikerült nem működő faxokat és számítógépeket megjavítanom. Lehet hogy sámán lennék simán? :) Nem hiszem, bár az elektromos dolgok egy része eléggé furán reagál a közeledésemre. Vannak lámpák, amik érdekes módon kialszanak, ha közelükbe kerülök, s vannak eszküözök, amelyek nem produkálják az addig oly jellemző hibáikat. Ez ma annyira összejött, hogy a kedves  ügyfél a "hiszen nem is csináltál vele semmit" felkiáltással ingyen megjelenésnek szerette volna venni a látogatásomat. Ha már áram, akkor már gáz is. Ha mindezek, akkor sokunknak akik saját háztartásban élnek a számlák jutnak eszükbe. Nos, nekemis megjöttek az elszámolószámlák, amik hálisten nem hoztak vaskos befizetendőket, mert jól kalkuláltam a várható fogyasztást. Nade az igazi élmény ilyenkor a számla kibogarászása...hogy mi miért és mennyi valójában. Kezdve az áramszámlánál, olyan tételeket látok hogy ihaj... átviteli rendszerirányítási díj, elosztói alapdíj, elosztói veszteségdíj, kiegyensúlyozási díj, rendszerszinttű szolgáltatási díj, szénipari szerkezetátalakítási díj. Csak azt értesse meg velem valaki, hgoy ezeket miért nekem kell fizetnem? Én áramot veszek, nem ilyen hülyeségeket. Ezek a költségek őket terhelik nem pedig engem. Érdekel az engem, hogy szar a rendszerük és emiatt veszteségeik vannak az áram továbbítása közben? Mégis többezer forintos tételeket fizettetnek ki mindenkivel ilyen címszavak alapján. Ehh...

 Az estémet egy gyors elborulással kezdtem, amiből 8 felé ébredtem fel. Jót tette egy kis pihenés, tisztult fejjel ugrottam neki a még mai napra betervezett teendőimnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr621893519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása