Bizony, minden változik, semmi sem marad ugyanaz huzamosabb ideig. Egy időben ez a nap fontos volt, ma már pedig csak egy a sok közül. Furcsa az is, hogy mi történik az emberek között, konkrétan az emberi kapcsolatokkal. Hogy egyszer nagyon fent, másszor nagyon lent mozognak a mutatók. De inkább hagyjuk a témát, lássuk a mai napomat.

 Sokszor megfogadtam már, hogy néha kihagyom a bolhapiacot. Ezt tartani is tudom egészen vasárnap hajnalig, amikor elkap a "ha nem megyek le, tuti valami jó dologról maradok le" agymenés. Mert a "ha"-"akkor" logikai kapcsolókra nincs megoldás, csak ha kipróbálod. Ma éppen érdemes volt igencsak lemenni, mert jópár -értéken alul- beszerzett cuccal térhettem haza. Amibe ma belenyúltam, az mind jó fogás volt. Bár volt egy kacérságom még, de azt inkább kihagytam, mert a megérzéseim valahogy távoltartottak tőle. Ma duplán ebédeltem. Najó, inkább csak 2x féladagot. Anyu finom krumplit dobott a kedvencemnek nevezett egybesült tepsis fasírtnak, hozzá dukálva egy kis almáspityut. Komáméknál meg "öcsinokedlit" ettem, melyről először azt hittem, hogy a keresztfiamról lett elnevezve. Itt tévedtem az elsőt, melyből kiderült hogy ez bizony tojásos nokedli sonkával, s a tetején ráolvadt reszelt sajttal, savanyítva néminemű hagymasalival. Amikor kértem még egy picit, egy hatalmas adaggal próbált meg Eda megölni, ezt bizony nem felejtem el: legközelebb nem merek repetát kérni az hótziher :) A délutánom pedig kemény munkából és egy fél film megnézésből állt, nomeg késő este anyuval Honfoglalóztunk egy kicsit, hogy javítsunk az amúgy nem tökéletes nap mérlegén. Ja, aki nem tudná: holnap hétfő :I

 

ui: azt mondják a nyilvánosság ereje elmúlasztja az ember lustaságát, még akkor is ha akkut, kétoldali, fertőző ímélnemválaszolási kényszerképzelet zaklatják. Szal a puding próbája következik :) (btw, ma kaptam fini pudingos sütit is..egyre többen akarnak halálra etetni...ki érti ezt?)

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr101779746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása