Lehet hogy én nem tudom beosztani jól a szabadidőmet, vagy csak szimplán a pihenés kerül mindig az utolsó helyre? Nemtudom, de ma megint a kellemes ágybanlét maradt ki az életemből. Ugyanis a munka hőse immáron megint "unatkozott" itthon, így (nemlétező) felesleges energiáit a munkahelyén élte ki, mondván: ma legalább kicsit csökkenti a régi elmaradását. Hát persze...ha nem jönnének azonnali teendők és ügyfelek, akkor ez így is lett volna. Délután kis ügyetlenkedés után "tiszta a levegő" projektet tartottunk. Nem foglalt nőnél voltam, hanem Morzsival a szokásos Csótós sétánkat ejtettük meg a 0 fok közeli metsző hidegben. Tiszta fejet ugyan okozott, de az álmosságot is felfokozta bennem. Haza siethettem,mert 4re vártam valakit, akivel a program nemkicsit meg is csúszott, így az estére tervezett kellemes látogatós programom kicsit rövidre sikeredett, hiszen este 9re ígértem magamat a Juiceba.

  Ha szombat, akkor általában koncert: a mai préda a Bőgőmasina volt, melyek valamilyen Ska zenekar követett volna, de nem érkeztek. Nem mintha nekem a megbeszélt időben eccerű lett volna bejutnom, talán nem is csoda hogy a Bőgőbrigád majdnem hajnali egykor kezdett. A köztes időt relatíve végigdumáltuk, de az ülés méginkább álmossá tett. Fel is keltem, jártam fel és alá, belekontárkodtam a hangtechnikába is, csak hogy végre legyen már valami. A zenészek eléggé furcsa kapcsolatban álltak a külvilággal, mint kiderült már egy buliból érkeztek s feltűnően jó volt a hangulatuk valamilyen bevitt származék okán. Ez sajna a zenén is meglátszott: nem szóltak jól, és még félre is játszott némely zenész. A csapat amúgy érdekes felállású: 3 gitár (2 szóló, 1 basszer), 4 fúvós (altsaxi, saxi, pozán, trombita), egy szinyó, egy kornyika. Nem hiányzik valami? Ja igen, volt egy dobagy is, aki időközben néhanéha hasonult gazdáihoz: ki-kihagyott dolgokat, volt olyan dal is, amibe bele se tudott kezdeni valami hiba folytán. Rövid kis bemutatót kaptunk, kemény félórán át szórakoztattak bennünket. Az meg talán jelent valamit, hgoy a saját hozott közönségük a "szar volt" skandációval köszönte meg tapsok helyett a dalok végén az leadott produkciót. Sokat várakozás - kevés élmény.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr51678428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása