december 30, 2009 - ajjajj nap

2009.12.31. 09:03

 Jó kis bestseller szerző lenne belőlem, mi? :) Ma sok képet, és kevés szöveget kaptok, de lehet így jártok jobban :D A koncert után ismét taxi, tépés Valihoz, ahol az elvesztett folyadékot bepótoltuk, mérgeztük magunkat nemkis Tiramisuval és jól eldumáltunk hajnali 3ig, majd igencsak felmálházódva elindultunk pestfelé, bár nem túl jó híreket kaptunk: hóesés, ónoseső, köd, miegymás téli élvezetek. Az eleje könnyű volt, mentünk rendesen, de egyre rosszabb lett. Volt, ahol már 50re kellett állítani a tempomatot, mert szart sem lehetett látni a ködben zuhogó hótol. Szal az időjárás idén is kedves volt, mint 3 éve, amikor ugyanezen a körön voltunk. Fél hatkor sikerült kiszállnom a Hungárián a kórháznál, hogy ébresztő jellegű 1es villamosozás után landoljak a Népligetben. Pár perc sorbanállás, és kezemben volt máris a jegyecske a 7órás kanizsai járatra. Addig Valicsomagolta szendvicselés és bekakaózás következett. A buszon sikerült lassan tökélyre fejlesztenem a lehunytszemmel történő ébren pihenést, ami nem alvás. Ugyanis aludni mozgó célponton nem vagyok képes. Kanizsán semmi sem változott, minden ugyanúgy fogadott, persze amihez sokév kevés, miért egy nap lenne elég? Hazaérkezve Samu nagy örömmel és dorombolással várt, gyorsan adtam neki abrakot és beleestem az ágyba. 1 óra alvás, majd zuhiésatöbbi, s mentem melózni. Igaz, melóztam már húzósabb éjszaka után is, de azért éreztem a fáradtság apró jeleit testemen. A lényeg, hogy minden letudva, még egy kicsit rá is húztam túlórába, de elégedetten dőltem hátra az üres irodában. Ez az év is megvolt. Persze, azért hagytam 31-re is egy kis teendőt, mert úgy döntöttem, a következő beszélgetőtársam az ágyikó lesz. Hazaértem, cuccokat lehajigáltam, elfeküdtem....és következett egy 13órás egybealvás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napifoto.blog.hu/api/trackback/id/tr181634408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Favale 2010.01.02. 23:03:56

Jó buli volt! Még egyszer köszi szépen a meglepit. Egészségetekre! ;)
süti beállítások módosítása